OT - Even niet consuminderen, vervolg

• Channah

Op 9 februari opende ik een bericht met de titel ‘Even niet consuminderen’ waar in vertelde dat ik een kunstwerkje had gekocht van keramiste Maps Färber. Nu, Maps heeft het zojuist bij mij thuis gebracht. Ik ben er zo blij mee! Voor de geïnteresseerden hier twee foto's.

• Channah

De link naar het bericht en de draasd van 9 februari: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2384&i=80836&t=80832

• rob

Ach wat heet niet consuminderen, je koopt iets wat je heel mooi vind en wat zijn waarde behoudt of vermeerdert wat wil je nog meer.

Marlies

• Kaat

Hai Channah, heerlijk dit!

Genieten van iets waarvan je echt geniet en dat is tevens ook mooi wb consuminderen.

Letten op de dingen die waardevol zijn voor jou persoonlijk.

• Channah

Inderdaad dames, dat zijn weer dingen voor de ‘eeuwigheid’. Ik heb vanmiddag meteen iets gedaan wat ik al jaren van plan was: een etsje dat ik vlak na mijn echtscheiding (in 1979) gekocht had, en wat nog steeds in zo'n HEMA-wissellijstje zat nar de lijstenmakerij gebracht. En meteen ook maar een tafereeltje - een tekening naar een foto, die weer afgedrukt is, eind 19e eeuw - dat ik in een walgelijk lijstje gekocht heb in een kringloopwinkel voor de prijs van 50 cent (in het guldentijdperk). :D ;-)

• Moonlampje

dat is een vreselijk mooi beeldje! kun je met recht trots op zijn.

• Channah

Ja, mooi, hè. Ik denk dat ik er een foto van mijn zusje in doe.

• Moonlampje

dat zou een heel mooi eerbetoon aan haar zijn. goede keus!

• Channah

Ik houd er niet zo van om foto's op te hangen of neer te zetten, maarop deze manier doe ik dat onzichtbaar. Een soort briefgeheim: niet iedereen mag in dat envelopje kijken! ;-) (Jij wel hoor, mocht je eens naar Amsterdam willen komen. ;-))

• Imre

Prachtig !!!!

gr. imre