de pianoman

• purk

heb het hier liggen, consuminderaar, willie um nog hebbu?

stuur ik um wel op

• Moonlampje

he d8 ik toch ff dat het over billy joel ging… hihi

• Channah

Heb je het gelezen? En wat vond je ervan?

Ik ben er nog niet toe gekomen om een boek aan te schaffen. Morgen maar even, in de lunchpauze.

• consuminderaar

Ik geloof niet dat ik het nog volg? Wat wil ik hebbuh?

• purk

“Even in verband met het boekenweekgeschenk. Als ik nu bij BOL.com een studieboek bestel krijg ik dan ook het boekenweekgeschenk, of moet het perse NL-talige literatuur zijn?”

• consuminderaar

Oh op die fiets, is niet meer nodig. Ik wilde iemand afgelopen weekend “gratis reizen” aanbieden, maar met bestellen bij BOL ging dat niet meer lukken!

• consuminderaar

Hoe zit het ermee? Kan 1 persoon de boel hier zodanig sturen met het wegklikken van berichten of zijn er duistere krachten op dit forum aanwezig? Ik zag dat er gisteren ook al zomaar enige berichten verdwenen, en dan gek genoeg niet het eeuwige gehakketak tussen Channah en Paul of Channah en Zackary of Channah en wie eigenlijk niet?

• Frans Rutten

Ik heb 'm eergisteren uitgelezen, vond het zeker niet slecht!!!! Ook niet briljant, maar heb het toch met genoegen in een dag uitgelezen.

• Gemeente-Westland

Ik heb tot nu toe alleen geklikt op berichten met scheldwoorden erin. Laten dat nu vooral berichten van jou zijn geweest…