postcodeloterij

  • anna.m

    Wat baal ik hier toch van ,zie ik zojuist dat ze gewoon een extra inleg hebben afgeschreven voor koninginnedag zonder mijn toestemming

    Ik speel al jaren mee met 1 lot (om de goede doelen te steunen ) en nu zomaar dit

    Wie heeft een adres of telefoonnummer ,want hier neem ik uiteraard geen genoegen mee .

    groet anna.m

  • anna.m

    Ik heb het telefoonnummer reeds gevonden en ja hoor €0,20 per minuut met een max van €10,-

    En natuurlijk al onze medewerkers zijn in gesprek ,ik ontplof bijna ,maar ga het nu dus helemaal opzeggen .(niks geen goede doelen meer voor mij op deze manier )

  • decency

    Volgens mij staat er in de kleine lettertjes dat ze éénmalig een bedrag mogen afschrijven voor een bepaalde postcode loterij aktie.

    Ik doe ook nooit mee aan dat soort dingen, scheelt mij op jaarbasis een hoop geld.

  • Petr@

    035-6421841 Stichting Nationale Postcode Loterij Van Eeghenstraat 70 1071GK Amsterdam

    Bovenstaand nummer vond ik via: http://www.spyderweb.eu/ .

    Je kan het wellicht eens proberen, kost iig geen 20 ct. per minuut. ;)

    Succes.

  • Barbera

    Volgens mij zie ik dezelfde klacht ieder jaar langs komen. Heel consuminderend om die loterijen op te zeggen.

  • decency

    Kijk eens op deze pagina, hier kun je vaak van die dure nummers vinden die je ook met gewoon nummer te bereiken zijn

    http://www.vraagalex.nl

  • erik

    Dit jaar hebben ze zelfs 14 trekkingen, staat inderdaad in de reglementen.

  • inba

    kan je het bedrag niet storneren?

  • decency

    Je hebt toch toestemming gegeven voor deze overboeking?

  • adrie

    heb ze aan de telefoon gehad ! je kan er niks aan doen er zijn 14 trekkingen .

    ik zei ik heb er nooit toestemming voor gegeven .zeggen ze dood leuk staat in het regelement .

    ik doe al sinds 1991 mee en heb nooit een regelement gezien ,en ook geen toestemming gegeven .

    in december kan je nog een exstra afschrijving verwachten .

    ik heb het eigenlijk een beetje gehad met de postcodeloterij ,eens horen wat me man er van vind,die is meer goklustig als ik .

    adrie