goed in engels?

  • wana

    Dan zit je bij de BBC als consuminderaar perfect.

    Nu komt er ook weer een mooie serie aan: economy gastronomy.

    Woensdag 5 augustus de eerste aflevering, topchefs komen bij mensen thuis die het niet meer weten of te duur koken.

    Zij gaan betaalbare gezonde maaltijden maken en laten dat zien.

    Ben benieuwd!

  • BennieMak

    Slimme zet van deze chef-koks! Om goodwill te kweken de Engelsen weer aardappelen met erwten en beef leren koken, totdat de economie weer aantrekt (of dat ook de Engelsen hun pond inruilen voor de Euro) en weer rijkelijk met hun ponden gaan strooien in restaurants…

  • petracs

    Als je engesl niet zo heel goed is, kun je teletekst aanzetten (pag 888) waardoor het een stuk makkelijker wordt om te volgen.

  • Barbera

    Wordt de BBC daar altijd ondertiteld? Op zich versta ik het goed maar soms films met een stevige locale tongval zijn lastig te volgen.

  • wana

    mwoa, bennie, denk t niet. Chef-koks zijn altijd wel rijkelijk aanwezig op de engelse beeldbuis hoor, en voor degene waar ze voor koken en diegene die er naar kijken gaat het toch echt om beter met de hand óp de knip zelf te koken, die zie je niet zo snel in n restaurant..ik zelf incluis..

    ondertiteling in t engels loopt met het gesprek mee,dus t verspringt wel steeds,ff wennen maar best handig.

  • Jorge

    Mijn Daewoo-LCD tv is stuk na 11 maanden maar er zit 2 jaar garantie op. Mijn ouderwetse Philips tv heeft het 17,5 jaar volgehouden je kunt NED. 1,2 en 3 via internet bekijken maar dat is nu net niet zo prettig vind ik en teletekst kun je goed volgen via www.teletekst.tv

  • petracs

    Volgens mij wordt er erg veel ondertiteld in de UK, zelfs live-uitzendingen (al is het daar lastig te volgen omdat er vertraging in zit, maar ze doen hun best). De UK is natuurlijk veel groter dan NL, en het bereik van de BBC nog veel groter. Daardoor zal het ook ‘lonender’ zijn om te ondertitelen via teletekst: er zijn veel meer mensen die er gebruik van maken.

    In de gids (die van mij tenminste) staat een T vermeld als er teletekst mogelijk is, en dat is bij álle programma's.

    Op woensdag 5 augustus zie ik er o.a. staan ‘Murder, she wrote’, ‘Terns of the castle coast’ en ook het hier genoemde ‘Economy Gastronomy’ (om 21.00 uur).

  • Jorge

    Iemand nog een tip waar ik VRT 1 via internet kan volgen, ik heb het ook al op de tv prik gezet maar helaas geen reacties want nu kan ik Neighbours niet meer volgen daar kijk al meer dan 20 jaar naar en dat moet ik nu even missen. Ik kan nu op de teletekstpagina alleen lezen waar het over gaat.

    B)

  • decency

    Kan zijn dat soort programma's helemaal niet via internet terug te kijken zijn, heeft te maken met rechten, ER (dan de nieuwe serie) mag ook niet via internet op uitzending gemist.