Voor € 10,- naar de kapper (o.a.in Rotterdam)

  • axel

    Dames en herenknippen nu voor maar € 10,- in een gloednieuwe kapperszaak op het Zuidplein in Rotterdam en zelfs op zondag geopend, er zijn ook andere vestigingen:

    BUDGET KAPPER

    (td)(tu)

  • Amarens

    Helaas

    Niet bij mij in de buurt.

  • axel

    Nee alleen maar in Zuid-Holland en Zeeland, wie weet ze zijn nog aan het uitbreiden.

    :)

  • Fransendiana

    Toevallig ken ik iemand die hier gisteren is geweest.

    Stond binnen letterlijk 8 minuten weer buiten.

    Is lopende bandwerk, maar goed…..

    Ik adviseer mensen eens van spijs te veranderen en een TURKSE KAPPER te bezoeken.

    Zijn minimaal 30 echte minuten serieus bezig, knippen zelfs model, na afloop frisse lekkere lotion, gel of wat je wil, en gratis koffie en een peuk als je wil….;)

    Volwassenen 10 euro, kinderen 8 euro…………omdat ze en zeker in het oude noorden vaak in goedkope huurpanden zitten kunnen ze de prijs laaghouden maar ze zijn zowiezo altijd goedkoper, zeer vriendelijke mensen….

    Ga ik bij de nederlandse kapper hier, vorige keer kon ik even niet anders, betaal ik werkelijk waar 22 euro, sta ik na 15 minuten buiten, en hoor ik 15 minuten lang geklaag over moslims in nederland……wat een schande …..

    Ik heb hier eens een discussie over gelezen op het kappers.prikbord, die werden helemaal gek daar, men kon het emotioneel niet verwerken dat een Turkse kapsalon zo goedkoop was….( ja maar dat zijn geen echte kappers, ja maar de hygiene ja maar etc etc , erg jammer )….concreet gezien kon en wilde men en nog steeeds, het niet toegeven dat nederlandse kappers doorgaans VEEL EN VEEL te duur zijn, en zeker voor de heren…..gemiddeld 20 euro voor herernknippen zonder model of niks is echt overdreven, als iemand in een duur pand wil zitten is dat niet de klant zijn probleem.

  • Fransendiana

    ps, voor het adres maar even terug reageren dan zoek ik het effe op….

  • axel

    Je hebt toch geen adres nodig ga naar een oude buurt kijk bijv. naar een Marokkaanse telecomwinkel met kapsalon of zo, ik heb nog nooit een Turkse kapper gezien het zijn meestal Marokkanen, ook hebben die vaak viswinkels maar die zijn niet goedkoper dan Hollandse.

    De EU heeft de BTW van kappers toendertijd van 19% verlaagd naar ik dacht 6% maar de kappers hebben de prijzen nooit verlaagd. Om het nog gekker te maken je kunt hier in een moskee terecht voor € 6,- maar ja dat moet je wel durven en in Den Haag zag ik een tijdje geleden nog een kapper voor € 8,50 niet ver van het HS.

    In mijn voorbeeld zijn de kapper(s) op de Beyerlandselaan in Rotterdam-Zuid en de moskee op het Afrikaanderplein.

    (td)(tu)

  • Fransendiana

    Deze zaak zit in de zijstraat van zaagmolenstraat……..geweldige tent…….supervriendelijk personeel….er komt hier van alles…….wit geel blauw en groen……geen pvv syndromen hier………

  • axel

    Dat zal dan de Benthuizerstraat of het Zwaanshals wel zijn.;)

  • Dennis

    Tegenwoordig ga ik naar een goede kapsalon in Breda. Kapsalon Hair & Looks. Hun prijzen zijn prima, ik geloof € 21,50 voor heren knippen en ik word gewassen enz.. op www.hairandlooks.nl zie je alle prijzen. Maar wat supertof is daar is dat ze een kappersabonnement hebben. Ik kan daar voor 19,50 per maand onbeperkt naar de kapper. Iedere paar weken een leuk praatje en netjes geknipt. Als ik dit vergelijk met die 10tjes kappers en ik ga 4x per maand dan betaal ik nog geen € 5,- lol :)

    Hair & Looks jullie doen het goed! Beste kapper van Breda!! Ga zo door.

    Groetjes,

    Dennis