Hier heb ik schapenvet blokjes met knoflook voor hond en kat, bovendien ook edelgistvlokken,dat leng ik met wat water aan met een soort ‘brintapapje’ en slobberen ze op.
Stinken van vitamine B? nou nee hoor!
Zou ik een uur in de wind moeten stinken Ik heb 1 a 2 maal per week 1000 microgram B12.
Word trouwens tegen gesproken dat het tegen muggen helpt, maar sinds doen word ik niet meer gestoken
Overgens krijg ik die niet tegen de muggen, maar vanwegen een opname stoornis.
Patricia
Knoflook, uien, pepers en paprika's zijn de beste natuurlijke beschermers tegen van alles en nog wat. Als je dat veel eet ben je bijna nooit ziek. Dan gaan al die virusjes en bacteriën je deur voorbij.
Wij eten dat vrijwel elke dag en ik moet zeggen……met twee kinderen……ik kan me niet herinneren, echt niet, wanneer er iemand ziek was. (met hoge koorts in bed, bedoel ik dan). Dat is echt al jaren geleden. Er is weleens een kuchje of een snotneus. Maar echt te ziek om uit je ogen te kijken….nooit.
We eten ook de Goji-bes. Elke ochtend een klein handje. Puik besje. Zeer goed voor je.
Enne, wij hebben ook geen vlooien. :-) (we hebben ook geen katten) En muggen….helaas, daar heb ik wel last van. maar dit jaar nog niet een gehoord. (afkloppen)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?