Primark

• Yoo4711

Yess, er komt een nieuwe Primark, en wel in Eindhoven. het zal nog enkele maanden duren maar hij komt!! Wat kopen jullie bij de Primark? Ik ben er nog nooit geweest, maar op de markt in Turkije hangen bordjes: cheaper than Primark….. dal klinkt veelbelovend!!

• margreet

Primark is soms leuk, soms minder leuk. Als je van koopjes houdt ben je er aan het goede adres!

Het schijnt dat er volgend jaar ook 1 in Apeldoorn komt, dat is voor ons weer dichterbij. Dan is het niet zo duur om naar toe te gaan.

• winkeltje

Hier in Zaandam is het altijd verschrikkelijk druk. Slechts enkele paskamers! En het lijkt wel of je alleen het pand mag verlaten wanneer je iets gekocht hebt want ik heb er nog nooit iemand uit zien komen zonder Primarktas. Behoudens mijzelf dan!!

• KleineBoodschapjes

Ben er in Engeland wel eens geweest, maar niet echt iets gekocht (één grappig dingetje in de afprijzing van de afprijzing) Maar in NL nog niet.

Ik ga meestal gewoon voor tweedehands of de laatste ronde van de uitverkoop, dat is overal goed betaalbaar (:P)

• Yoo4711

Ja, als iets de helft van de helft is (gisteren 2 zonne-hemdjes voor 3,50 per stuk gekocht) is het goedkoper dan de Kringloop. Die worden ook steeds duurder. Er schijn niet genoeg aanwas te zijn in de Kringloop, iedereen houd zijn spullen langer vast.

• KleineBoodschapjes

Kringloop is inderdaad duurder geworden dan nieuw als je weet waar je moet zijn!

Erg jammer, maar ik kan t me niet veroorloven om soms zelfs euro´s meer te betalen voor iets wat sneller versleten zal zijn!

• Lisa

Ben weleens in Rotterdam geweest, wat een drama winkel zeg. Alles heel goedkoop, maar daar is de kwaliteit dan ook naar. Ik kies liever voor kwaliteit en doe dan langer met de kleding. De prijzen zijn een beetje te vergelijken met wibra/zeeman en de mode een beetje h&m achtig.

Het enige wat ik toen gekocht hebt waren pyama'sen nachthemden. Die zijn goedkoop en goed.

• GJvdZ

Gezien de lage prijzen kan je het beste eerst je geweten uitschakelen alvorens daar iets te kopen…

• messenmeneer

Als man kan ik er ook goed terecht. Ik ga meestal naar primark almere. Ik koop er hoofdzakelijk t-shirts.

• Yoo4711

hij gaat in december 2013 open…beloven ze!