Euroshopper verdwijnt bij AH.

• axel

AH gaat al zijn Euroshopper artikelen de komende tijd vervangen en gaan dan AH Basic heten:

http://www.parool.nl/parool/nl/30/ECONOMIE/article/detail/3423361/2013/04/10/Waarom-u-nooit-meer-Euro-Shopper-in-de-schappen-van-Albert-Heijn-zult-vinden.dhtml?utm_source=dailynewsletter&utm_medium=email&utm_campaign=20130410

(tu) ;)

• Douce.

Dat is een goede beslissing.

Nu nog zorgen dat bepaalde artikelen zo in de schappen staan dat iemand die moeilijk overeind komt er ook bij kan en weer op de been is..haha.

Gelukkig hoor ik daar nog niet bij, maar ik vind het achterlijk dat die dingen zo laag bij de grond zijn opgesteld, ahw ik natuurlijk de achterliggende winstmakende gedachte wel snap. Ook de “grote supers” gaan klantgerichter denken, bravo.

Douce

• axel

Ik heb de laatste tijd betere plekken gezien, ik bedoel het staat niet meer zo hoog of laag.

En ik kom in diverse AH's, toevallig net waar ik langs kom met mijn Mercedes op 2 wielen. ;)

• Nel

Kom zelden bij appie happie mijn te duur en te ver weg :D

• Douce.

AH is alleen te duur als je niet goed op de aanbiedingen let.

Ik heb nu diverse van die Route 99 artikelen ingeslagen. Kijk wel altijd alles goed na. Bij mij zitten Lidl en AH bijna naast elkaar. Ga van winkel naar winkel.:D

Verleden week waren de diepvries Bonduelle tuinboontjes ook 0.99 cent. Ben gek op tuinbonen, dus ik zat gebeiteld. Dus liggen er nu 2 zakjes in m'n vriezer.

Als ooit het voorjaar komt en er zijn verse, dan zijn ze bijna niet te betalen. Toch ga ik af en toe wel genieten van de eerste verse tuinboontjes.:) mmmmmm.

Douce

• Nel

Wij hebben Aldi Lidl en bas van heiden vlak bij elkaar op dorp zit Ah en Jumbo en de coop en c1000 ;)

• appie

Ik verbouw alle bonen op mijn tuin– tuin-boter-spercie snij en bruine bonen,.\

appie

• appie

nou dan kun jij je geld wel kwijt nel of geef je ook nog wat aan feijenoord?

appie

• anna 26-11-07

(tu)

• JorisP

Euroshopper spullen zijn ook vaak goedkoper dan vergelijkbare producten van “goedkope” supermarkten.

Ben overigens wel benieuwd wat het nieuwe merk voor gevolgen heeft voor de prijs. Destijds werd Euroshopper ingevoerd omdat het op grotere schaal gemaakt kon worden. De producten werden in veel landen verkocht. Nu wordt het weer beperkt tot Nederland, dus je zou zeggen dat dat duurder is.