Chinese restaurants zijn het smerigst.

• axel

Gelukkig neem ik altijd vegetarisch als ik naar de Chinees ga om af te halen, heb ik in ieder geval geen raar vlees. Thuis doe ik er in wat ik zelf heb klaar gemaakt dan weet je tenminste wat er in zit:

http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2013/05_mei/25/binnenland/keukens-chinese-restaurants-het-smerigst.xml

• margreet

Was al in het vorige jaar, de meeste restaurants uit het onderzoek hebben maatregelen genomen of zijn gesloten.Namen van de restaurants werden niet vrij gegeven.

Wel goed dat dit gecontroleerd wordt!

• axel

Gelukkig zijn er genoeg met een open keuken zonder zo'n raar luikje. :)

• axel

Vreemd dat ze geen namen mogen noemen daar moet de wet voor gewijzigd worden maar met de jaarlijkse haring- en oliebollentest mag het weer wel. 8-)

• JorisP

Met groente kan je ook rommelen hoor…. Als ze het op een plank leggen waar eerst dubieuze kip heeft gelegen, dan is vegetarisch net zo erg. Aan de andere kant: hoeveel voedselvergiftigingen als gevolg van Chinese restaurants zijn er bekend? Ik denk dat als je de keukens bij mensen thuis gaat bekijken dat je je ook rot schrikt van de resultaten.

• anna 26-11-07

Je kunt nu niet alle Chinese restaurants over een kam scheren. Hier zit er eentje al langer dan 30 jaar (familie-restaurant) en ik heb nog nooit gehoord dat er een probleem was.

In andere restaurants weet je ook niet altijd hoe het bereid is en wat er in zit.

• axel

De ambtenaren van de VWA hebben kennelijk toch meer vuiligheid gevonden bij de Chinees en dat is jammer want ik ben gek op Oosters eten.

• anna 26-11-07

Ik denk niet bij “de” Chinees maar bij veel Chinese restaurants. Gelukkig hoort het onze daar niet bij. ;)

• appie

Ik consuminder,, verbouw mijn eigen groente en eet geen vlees.

kook zelf en kom nooit in een restaurant.

appie van duivenbode

• ¥ Lotje ¥

ja ik eet ook geen vlees maar ga wel woensdag met ex collega,s eten en waar … Bij de chinees hebben ze besproken . ik ga mee………..maar eten zal ik er vast aan denken wat ik gelezen heeft en op t.v is geweest over ,, de chinees,,. Zal moeilijk zijn denk ik bij de chinees als niet vlees eter. maar ik vraag het gewoon of ze vegetarisch hebben zo niet . ja wat dan.??? hahah:D