Digitenne fors duurder

• BennieMak

Enige weken geleden kregen wij een schrijven van KPN dat Digitenne wordt verhoogd van 8,99 naar 12,50. Stijging 40 procent !!!!!

Omdat we voor internet & bellen toch al bij Tele2 zitten (volle tevredenheid), hebben we meteen digitenne toegevoegd voor slechts 5 euro. Omdat het aktie was kregen we het geheel een jaar voor 15 euro (daarna 35 euro per jaar). Zo wordt een stijging van 10 procent, een eenjarig daling van 40%!!!

Toch een minpuntje voor Tele2: Hun antenne is van slechte kwaliteit, commerciele zenders werden niet ontvangen. Toen even aan knutselen geweest, bleek dat de antenne van de oude KPN digitenne van veel betere kwaliteit is. Dus nu zit er een KPN antenne op onze Tele2 set. Kwaliteit helemaal hetzelfde, en de oude apparatuur mocht wat KPN betreft aangeboden bij de milieustraat.

Nu hoorde ik van kennissen dat KPN deze verhoging heeft doorgevoerd om het veel duurdere interactieve TV te promoten. Daar zijn wij dus niet ingetrapt!

• JorisP

Destijds heeft KPN Digitenne in de markt gezet met forse kortingen (sommige aanbiedingen zaten ver onder de kostprijs) om marktaandeel te krijgen (klanten weghalen bij de kabelboeren). Nu de markt wat volwassener is kunnen ze een normale prijs gaan vragen.

• KleineBoodschapjes

ik vraag me af of je bezwaar kan maken tegen zo'n exorbitante stijging voor een product wat zelden naar behoren functioneert (blokjes/storing e.d.) want dit is geen redelijike stijging (bijvoorbeeld aantal procenten per jaar)

• BennieMak

Doe als mij, en stap over naar een goedkope concurrent. Een beter bezwaar richting commerciele bedrijven kan haast niet.

• Marlies1

Ik ben ook overgestapt, telefonie bij kpn werd ook fors duurder.

• BennieMak

Inderdaad, voor mijn mobiele telefoon heb ik ook voor een andere gekozen. Een mobieltje leasen is toch een dikke business aangelegenheid bij KPN. Ipv een goedkoper abonnement zoals ik nu heb bij T-Mobile, zou het minimaal 10 euro duurder worden met KPN…

Zou het zijn omdat men bij KPN denkt dat een associatie met het koningshuis hogere prijzen garandeert?

• KleineBoodschapjes

Ik zou niet weten welke concurent, heb het voor mijn vader, hij zit bij xs4all geloof ik, maar hij is niet zo van het overstappen/dingen regelen. Zo ernstig dat hij liever geen tv heeft dan het te regelen waardoor ik hem digitenne gegeven heb ivm mijn zusje die nog bij hem woont, je kan een puber toch niet zonder tv laten zitten vind ik, dan worden ze op school gepest.

• BennieMak

Voor alles is een alternatief, schapje!

• axel

Zoals gratis kijken via internet. ;)

• Ma Molton

Ik heb Canaldigital (duur, duur) in mijn zomerhuisje er uit kunnen gooien omdat ik bij KPN voor een extra extra toestel thuis Digitenne kon nemen á € 4,00 per maand, de bedoeling is natuurlijk om dit op je huisadres te gebruiken maar de ontvangst op mijn buitenlust is prima.

Zo makkelijk………..pasje achter in de tv plaatsen, stekker in het stopcontact en kijken maar, dus geen gez..k met schotels africhten, tv opnieuw instellen/hou ik niet van, ik ben gebruiker en geen installatrice.

Ma.