Bonuskaart AH

• JorisP

Vroeger klopte dat, maar tegenwoordig zijn er supermarkten (zelfs die zich als “voordelig” presenteren) die uiteindelijk duurder zijn. Helaas is dat wel ten koste van de kwaliteit van AH producten gegaan.

• JorisP

Waarom ben je er zo zeker van dat die informatie naar de overheid gaat?

• Ma Molton

JorisP Schreef:

——————————————————-

> Waarom ben je er zo zeker van dat die informatie

> naar de overheid gaat?

Omdat dit ook al door de waterbedrijven en energiebedrijven gebeurt, aan de hand van het verbruik kan bv, de SVB vaststellen of een alleenstaande AOWer onterecht samen woont. Dit zuig ik niet uit mijn duim, het is een handvat om fraude op te sporen, goeie zaak in principe maar mijn gegevens worden ook gebruikt en weet ik nu waarom ik “watercontrole” kreeg, ons verbruik was te laag door het douchen op de sportschool en verblijf in de volkstuin.

Men had het idee dat we clandestien water en stroom aftapten en moet je min of meer een alibi hebben.

Bah…

• JorisP

Die controle lijkt me niets met de SVB te maken te hebben maar simpelweg van het waterbedrijf. Verder ben ik wel benieuwd naar een link met de regelgeving waaruit blijkt dat waterbedrijven hun gegevens moeten afstaan aan de SVB.

• axel

Je krijgt het toch nooit “kloppend” want wat dacht je van mensen die ooit een groot gezin hadden en die natuurlijk ooit een keer alleenstaand worden en die dan vaak kinderen en kleinkinderen over de vloer hebben? Het is niet verboden om die allemaal te laten slapen e.d. ;)

• Yoo4711

Je hoeft geen NAW gegevens in te vullen, dan is de kaart alleen voor gebruik in de winkel en dat is voor mij genoeg. Ik wil geen aanbiedingen in de mail…

• Ma Molton

Misschien geloven jullie Elsevier wel?

http://www.elsevier.nl/Nederland/nieuws/2013/7/Gemeenten-sporen-bijstandsfraude-op-via-watergebruik-1321184W/