Beste aanschaf 2013?

  • Frederik D

    Jongens, wat een uitgaves. Maar soms komt de ene ellende met de andere. En soms heb je een jaar met nauwelijks grote uitgaves. Er kan altijd iets fout gaan. Daarom moet men een buffertje bouwen.

  • axel

    Klopt, ik had dat in 2009, veel dingen stuk o.a. een tv, toen een nieuwe gekocht een LG maar bij de verkeerde winkel want hij ging na een paar maanden stuk en ik moest hem opsturen naar de importeur per post.nl (of toen nog tnt geloof ik) en hij is nooit meer teruggekomen want hij is zoekgeraakt. Gelukkig kreeg ik 3/4 van de nieuwwaarde terug van de verzekering en heb toen een nieuwe Samsung gekocht bij een kleine handelaar hier in de buurt die hem kwam aansluiten en mocht die weer stuk gaan wordt die gratis opgehaald.

    Dus een buffertje opbouwen is altijd verstandig, zeker belastingtechnisch zo tegen het einde van het jaar. ;)

  • margreetw

    Ik was zo blij met de man die onze ketel kwam “repareren”. De vorige had gezet dat aan onze ketel een dure reparatie zat aan te komen… zo duur dat we al aan het rekenen geslagen waren over de aankoop van een nieuwe. Terwijl deze verwarmingsketel nog maar 7 jaar oud is….

    Deze monteur bedacht dat de sensoren te dicht bij iets warms zouden zitten en boog ze iets weg. Onze ketel sloeg nl iedere ochtend af bij het opstarten.

    Het heeft geholpen! De ketel doet zijn werk en hij slaat niet meer af!

    Een dure reparatie of nieuwe cv ketel heeft hij ons bespaard!!!

  • Frederik D

    Mijn broer heeft een soortgelijk verhaal. Ook iets met de CV-ketel.

  • Nel

    (:D

  • Xinix

    Daarom ben ik zo blij met het onderhoudscontract van Feenstra. Kost me iets van vier tientjes per kwartaal, maar alles wat er maar met de ketel mis gaat komt dan ook geheel voor hun rekening, inclusief voorrijdkosten. Was ik laatst toch wel heel blij mee toen er iets duurs mis bleek te zijn met de computer van de ketel.

  • Dordtenaar

    Hugo Boss pak voor 50% van de nieuwprijs (en het was gewoon een pak uit de 2013 collectie). De winkel moest leeg vanwege een verhuizing. Helaas was dat het enige in mijn maat anders had ik voor de komende jaren in kunnen slaan.

  • Douce.

    Bij het merk Hugo Boss, mag je wel van kostuum spreken i.p.v. pak….het is geen Zeemannetje dat door post.nl wordt aangeboden:D

    Douce

  • Dordtenaar

    Neeeee, bij C&A heb je het over kostuum. Bij een echt pak heb je het over pak. Kostuums zijn van die dingen waar je na een kwartier al stinkt van het zweet en die niet lekker zitten. Een pak trek je aan en kan je de hele dag aanhouden zonder problemen. :-)