geld verdienen met plastic en blikjes :)

  • ¥ Lotje ­­¥

    Hier is het nu zo…

    Dat als je plastic heeft, dat je normaal in doorzichtige zakken op straat zet . Nu in kan leveren in winkels , en dat je daar geld voor krijgt , per zoveel kilo.

    Je levert dat in b.v jumbo , AH, (en nog een paar winkels) doen ook mee, Je krijg bij de kassa dat geld wat het waard is ,plus een nieuwe zak . Men wil dat een half jaar aanzien…..ga dat nog beter dan het op straat zetten , dan ga dat op straat zetten met de tijd er af.. Ook blikjes kan je inleveren ,maar ook in doorzichtige zakken.

  • 2014

    Dat zal hier niet veel opleveren. Overal staan om de zoveel meter prullenbakken die altijd netjes vol worden gestopt, vuilcontainers, papiercontainers, lorrencontainers, glascontainers , containers voor grover afval, en een container voor plastic. Bijna nergens ligt afval op straat.

    Zelfs als de weekmarkt er is geweest, wordt binnen enkele uren de boel zo schoon geveegd dat niet eens meer is te bespeuren dat er een markt heeft gestaan.

  • margreet

    Lotje ik denk dat het een proef is bij jullie. Hier is het nl niet zo dat je geld krijgt voor plastic of blik.

  • ¥ Lotje ­­¥

    Het gaat over je eigen plastic . dat kan je inleveren bij de winkels .

    En ja die staan bij ons ook die containers .

  • ¥ Lotje ­­¥

    ja is een proef . Maar ga dit lukken dan gaat met de tijd , dat je plastic aan de straat kan zetten er af. Als het lukt gaan meer gemeentes het doen neem ik aan . ze kijken bij elkaar af dan ;)

  • BennieMak

    Zit er nog steeds statiegeld op PET-flessen?

  • 2014

    Bij ons zit er geen statiegeld op petflessen.

  • ¥ Lotje ­­¥

    Dat weet ik niet . Maar ga je plastic maar inleveren man . Met afval word je rijk hahah:D

  • BennieMak

    Geen tijd meer voor…

  • ¥ Lotje ­­¥

    Dus jij laat de rotzooi maar liggen?8-)