Let op: Actie!

  • BennieMak

    De afgelopen weken ontdekte ik een aantal op zijn minst misleidende reclame-acties in de supermarkten:

    - Deen: Bloemkool actie maar een andere prijs wordt afgerekend. Brood van een bepaald merk met een actieprijs op het schap, echter de kleine lettertjes van het type brood maakte het verschil aan de kassa…

    - C1000: Indische balletjes voor een euro, toch de volle mep van 2,50 aan de kassa…

    Wordt er van ons consumenten verwacht dat we apart bij gaan houden wat er afgerekend zou moeten worden!

    Waar houdt de consumentenautoriteit zich eigenlijk mee bezig?

  • axel

    Ik koop nooit zoveel boodschappen tegelijk dus ik kan mijn bonnetje goed nakijken en dat is soms wel nodig ook, dus altijd je bonnetje vragen anders heb je geen enkel bewijs.

  • margreet

    Hier vandaag had mn echtgenoot ook de korting niet gekregen, die zet ik erbij op het boodschappenbriefje. Maar ja, hij controleert dat niet in de winkel en voor het betalen….. morgen ga ik terug! (op de fiets…) Wel balen dat ze het niet goed verrekenen!

  • axel

    Bij AH en de Lidl doen ze nooit moeilijk als je komt klagen maar bij Dirk keken ze me een keer aan alsof ik een dief zou zijn terwijl zij zelf die dief waren.

  • margreet

    Foutje van ons …. korting was wel verrekend…. maar stond niet bij de andere kortingen op de kassabon, maar ergens anders. Binnenkort maar studie kassabonoverzicht starten… :)