Bezuinigingen!

  • Douce.

    Tja, en dan maar weer verder bezuinigen (na aankondiging van de nieuwste plannen), het is niet anders.

    Buiten (dat scheelt niespartijen) een kleine “strijk” weggewerkt.

    Mijn moeder indachtig, de zakdoeken gestreken terwijl het strijkijzer al uitstond.

    Jawel, ik gebruik - ik kan n.l. niet tegen papieren, zie boven -, katoenen zakdoeken.

    Er komen steeds meer dingen bovendrijven die een tijdje niet relevant leken, maar nu, mits natuurlijk allemaal en consequent toegepast, op jaarbasis toch aantikken.

    Beter voor de portemonnee en het milieu.

    Douce

  • Sietse 45

    http://deswaanwebshop.nl/wp-content/uploads/2013/09/11-12-Boerenzakdoek-cadeau-webwinkel-300x300.jpg

    Deze soort gebruik ik altijd;)

  • Douce.

    Haha, erg mooi. Kun je ook nog met vier knopen aan de uiteinden als hoofdbedekking gebruiken.

    Ze zijn voor mij echter te groot voor in de zak/handtas en ik houd van een lichter kleurtje:)

    Ik kan me echter wel herinneren dat Swan een merk is in damesartikelen.

    In het verleden, wellicht nog wel - maar waar?, had je van die prachtige Zwitserse kanten dameszakdoekjes, met mooie randjes erlangs.

    PS. hoe is het met de kleine Colli?

    Douce

  • Sietse 45

    Gaat geweldig is eentje met een willetje haast 5 maanden is ze,

    we maken al mooie wandelingen, ze heeft al kennis gemaakt met een sloot waar ze in rolde :D

    Geen probleem kroop er uit en de wandeling ging gewoon verder prachtig,

    en veel bekijks heeft ze maar niet eentje die ´t overal direct op af gaat.

  • Douce.

    Haha, een echte ravotter dus, heerlijk is dat en leuk dat ze zo onverstoorbaar blijft.

    Kan me voorstellen dat ze veel bekijks heeft een Collie-pup is natuurlijk geen dagelijkse kost:)

    Gelukkig gaat ze niet overal op af, ik neem aan dat je haar goed leert te gehoorzamen.

    Als je met haar gaat wandelen, gaat de oude Astor dan ook mee, of is dat te veel van het goede?

    Douce

  • Sietse 45

    In het begin heb ik dat geprobeerd maar was niks gedaan,

    en hij kan ook niet zover meer haast 14 jaar wordt hij is oud voor een retriever.