broodbakmachine?

  • Frederik D

    En margarine in plaats van roomboter werkt ook?

  • axel

    Dat klopt daarom zijn zo ook zo rijk geworden.

  • Douce.

    Voedsel weggooien of niet, blijft voor de hulpbehoevenden om het even. Zij eten er geen boterham meer of minder door.

    Snap wel wat je bedoelt, ik heb ook een hekel aan verspilling en goede dingen weggooien is verspilling.

    Kortom mensen die wel dingen weggooien zijn in mijn ogen niet egoïstischer, want in beide gevallen blijft de nood.

    Douce

  • Douce.

    Rijkeren beknibbelen inderdaad heel vaak op voedsel en vinden “mee-eters” niet zo prettig, kost te veel. Als het dan toch niet anders kan, krijg je een gehaktbal ter grote van een soepballetje…:D Daar wat minder bemiddelden in het algemeen veel gastvrijer zijn en niet op voedsel besparen.

    Douce

  • Frederik D

    En blijven ze rijk.

  • Frederik D

    En wat denk je wat ik als jochie bij koningin Juliana te eten kreeg?

    http://www.youtube.com/watch?v=uFNl3RL4yj8

    Op Soestdijk heb ik geleerd wat consuminderen was. Alles stond in het teken van de expansie van het familiekapitaal.

  • Nicole

    Nee

  • Nicole

    Twee dagen geleden hebben we 18 grote voedselpakketten vol houdbaar, melk, vlees, verse groenten en fruit uitgedeeld aan diegenen die moeten leven van de voedselbank

  • anna 26-11-07

    Hier is dit weekend na een spontaan ontstane actie 6.000 euro binnengekomen voor de voedselbank, zodat in elk geval de huur van de loods weer voor even veilig gesteld is. Er wordt naar een goedkoper onderkomen gezocht en iemand heeft het initiatief genomen om vaste sponsoren te gaan zoeken. ;)

  • Moneypenny

    Wat betreft boter, ik heb gemerkt dat het brood langer goed blijft als we olijfolie gebruiken ipv boter.

    Verder vinden we het brood lekkerder als er 10% voordeeg in zit.