Alle berichten van juni en juli zijn weg

  • Boris

    Je begrijpt het kennelijk niet. Alle berichten/complete topics van een paar maanden zijn hier verdwenen. En nogmaals, dat heeft niets te maken met de door jou genoemde reden.

  • axel

    Maar het is niet het einde want sommige nieuwe draaien al. ;)

  • Boris

    Dat wist ik al. Vanaf 1 september worden alle prikborden op “read only” gezet. Beheerders kunnen nu al een nieuw forum aanmaken.

  • Boris

    Dat klopt niet. De huidige beheerders van een Startpagina dochter kunnen nu al een nieuw forum aanmaken.

    Van overnemen is geen sprake.

  • Nicole

    Patricia reageert ook niet :(

  • Douce.

    Dat noem ik oudewijvenpraat.

    Weet je waarom? Omdat ik hier, naast de beheerder Patricia, al geruime tijd moderator ben en dat minimaal zou kunnen weten.

    Leuk he?>:D<

    Douce

  • Douce.

    Een paar dagen geleden Startpagina op de hoogte gebracht, ze zijn behoorlijk aan het rommelen kennelijk.

    Nog geen antwoord ontvangen.

    Douce

  • axel

    Dan heb ik zeker een nieuwe bril nodig nadat Channah weer aan de bak kwam hier begon de ellende.

  • Boris

    Je begrijpt dus nog steeds niet dat er een groot verschil is tussen het verwijderen van individule reacties en het verdwijnen van complete discussies van twee maanden (incl. alle reacties).

    Of je wilt het niet begrijpen, dat kan ook natuurlijk.

  • axel

    Er stond toch niet veel want het stond al een aardig tijdje stil dus zo veel zal er niet weg zijn.