Alle berichten van juni en juli zijn weg

  • Boris

    En?

  • Nicole

    Wonder boven wonder ben ik nog steeds niet van het pb verbannen :) Wel worden topics gesloten, geopend, leeg gehaald, prikken terug geplaatst.

    Wat een achterlijk gedoe zeg daar maar je ziet wel dat het allemaal vriendjespolitiek is, holmaatjes dus of zoals ik ze noem derrierevriendjes.

    Breed is gisteren weggeveegd met zijn stompzinnige opmerkingen maar komt net zo hard terug onder een andere naam, nu moet ome Henk nog in de gaten krijgen wat breed uitvreet (en dat rijmt :) )

    Dit kan zo nooit een lang leven beschoren zijn met zo'n wanbeheer.

  • Douce.

    Ach, ik heb daar voor het eerst van mijn ca. 9-jarige prikcarrière een ban, die, zonder opgave van redenen, nu al 14 dagen duurt:D

    Moet je het beheer dan gaan vragen waarom en/of om aub de ban op te heffen? Dacht het niet, het is een blijk van ontbreken van respect om op deze wijze te werk te gaan. Maar, gezien wat daar tegenwoordig allemaal gebeurt en kan, is er slechts respect voor internet-vandalen, jankertjes en prikkers die de toegevoegde “eigen” regels overtreden.

    Ironie en andere stijlfiguren die wijzen op enige subtiliteit, worden daar kennelijk niet begrepen.

    Tja, niet iedereen is begiftigd met platte onderbroekenhumor.

    Mensen die het prikbord interessant maken worden of geweerd of haken zelf af.

    Inderdaad machtswellust (lees: schrikbewind) en vriendjespolitiek; daar is, niet alleen op het Internet, al veel door kapot gemaakt.

    Ach, moge de bruine arm zegevieren..X(

    Douce

  • Boris

    Hier heb ik niets aan toe te voegen.

  • Nicole

    Dit kan zo nooit een lang leven beschoren zijn met dit schrikbewind en vriendjespolitiek. Je ziet nu alleen dezelfde mensen nog prikken en er wordt al zo goed als niets meer geprikt. Toen jij en Boris het in beheer/moderatie hadden was het nog een levendig prikbord, nu is er geen lol meer aan zo :(

    Je ziet, niet iedere verandering is een verbetering en in dit geval een afknapper van de eerste orde. Maar ja wat wil je als je een beheerder hebt die niet meedoet (ja ja, mijn neus, af en toe toch een berichtje van hem, zeker in het begin) of zich fatsoenlijk voor wilde stellen. Henk, ammehoela!!!!!!

    Ik zou ook niet reageren op een ban als ik jou was, ik had de mijne trouwens al een week terug verwacht haha maar blijkbaar mag ik nog blijven.

    Nou zou ik er niets aan missen met een ban, het is een dooie boel daar, het bloedt nog voordat het over gaat op het “nieuwe” zo dood als een pier.

  • Channah

    Tja, ach.·… Ik heb wel vaker een mijns inziens onterechte ban gehad, op diverse prikborden, en ik ben er nog steeds trots op dat ik mij niet conformeer aan wat de goegemeente vindt. ook ik had/heb er nu eentje op het Politiekprikbord. Uiteraard heb ik om opheldering gevraagd, kreeg eerst te horen dat ik blijkbaar beledigend was, en vervolgens dat webmaster in overleg met moderatoren mijn ban zou opheffen. Waarop ik verzocht die ban alsjeblieft te laten bestaan. bij zo´n club wil ik niet horen. Dat gold overigens ook al voor een groot gedeelte van het Politiekprikbord oude stijl: Mij te PVV-erig, waardoor ik er praktisch niet meer kwam. Het leven is te leuk om je druk te maken om waanideeën die je als de wil tot échte discussie ontbreekt toch niet kunt veranderen.

  • Douce.

    Na het toepassen van enige kunstgrepen, de topics terug kunnen halen.

    Ik denk dat een internet-vandaal-knaagdier-trol bezig is geweest.

    Ach, misschien iemand die in zijn/haar jeugd geen speelgoed heeft gekregen en dan het plezier van een ander wil ondermijnen?

    Of gewoon een psychopaat.

    Douce

  • Channah

    Toch wel vreemd dat Sanoma/Startpagina blijkbaar zo slecht beveiligd is tegen dit soort onverlaten.

  • anoniem nummer tweemiljoenhonderdachtendertig

    Blijkbaar is hier het nieuws nog niet doorgedrongen dat alle prikborden van startpagina per 1 september niet meer in gebruik zijn, je kunt dan alleen nog lezen wat er ooit geschreven is, maar niets meer wijzigen of plaatsen. Het babyprikbord is sinds gisteren al onbereikbaar. Zoeken kon daar al weken niet meer.

  • Douce.

    Hier komt de moderatie, net zoals op andere prikborden trouwens, niet uit het stenen tijdperk.

    Dat er zoveel topics zijn verdwenen, heeft een totaal andere oorzaak.

    M.a.w. je weet niet over welk probleem (m.b.t. dit prikbord althans) je praat en ja, ook hier komt per 1 okt. een eind aan het prikken d.w.z. met de oude formule.

    Kortom, consuminderaars (en hun moderators) zijn geen wereldvreemde uit de klei getrokken calimero'sX(

    Douce