Studenten naar de voedselbank

• maia

Je hebt ook arme studenten

die niet drinken ,niet feesten,zich kapot leren .

Studenten die komen uit arme gezinnen en die zich kapot werken om zich te bewijzen ,bewijzen om alle vooroordelen.

Ik vermoed juist dat deze studenten die thuis niets mee kunnen nemen van eten en zelf niets hebben dan hun kleine toelage naar de voedselbank stappen.

Voor sommige is het gewoon uit nood.

Jammer dat men denkt dat studerende kinderen alleen van rijke ouders zijn.

Wij/Ik moet er verdomd hard voor werken ,als ik niet zou werken zou hij inderdaad naar de voedselbank moeten.

het is nm geen vetpot.

Menig profiteerd van de maatschappij,menig zit thuis terwijl men wal kan werken

Mensen die werken bij de voedselbank zien snel genoeg als er misbruik van word gemaakt.

En ben nou eens eerlijk wie wil nu vrijwilig laten zien dat je niets te eten hebt,kom op

• baukje

Als ze zo dom zijn en niet kunnen rekenen om met hun geld uit te komen waarom moeten ze dan wat studeren? Eerst maar gewoon de basisvaardigheden leren dus. Aan domme studenten heeft men niets! Ik verwacht dat mensen die studeren, intelligent zijn. Intelligentie is het zelfstandig oplossen van problemen. Als je dat niet kan, hoef je ook geen HBO studie of universiteit te doen. Trouwens, wat is er verkeerd aan een goede timmerman of schilder? De meeste studies zijn overbodig en kunnen maar beter uit hobby gedaan worden, als je in de schulden komt door een studie. Ik weet nog zo net niet, of het studeren wat oplevert. Maar ja als je het echt wil, moet je het maar doen.

Maar ik vind dat studenten niet bij de voedselbank horen. Trouwens, ik vind de voedselbanken ook wel omstreden als ik zie wie er gebruik van maken. (En, daar was het afgelopen jaar ook een “student” bij)

• Alie

Een echte Baukje uitspraak, hihi ,

t is bewezen dat studenten niet kunnen rekenen!

Wie ,wat, waar, als mensen niet te eten mogen ze van mij zo'n pakket, en van mij mogen ze allemaal mee blijven eten!

• Alie

niet te eten hebben ,moet het zijn!