stroomverbruik senseo

• Nicole

Deen is indertdaad goed maar dat hebben ze niet in ZH

• Douce

Het lekkerst is de Senseo (als je tenminste melk gebruikt) met de creamer van Lidl (dat is die poeder in het bruine potje). Ronduit heerlijk en die potjes kosten maar € 0.45. Normaal iets duurder, maar ze zijn steeds goedkoper;)

Douce*D

• Jenny

Komt goed:)

• Beheerder

Een deurbel?????????????????????????

wat is dat ;-). Wij hebben die niet eens.

Iedereen hier weet dat een roffel op de deur of raam voldoende is.

• Nicole

Okee :)

• Hanneke

je kunt ook als je hem niet gebruikt gewoon de stekker

er uit trekken. toch ?

• Nicole

Dat dacht ik ook toen ik de posting las.

• Jenny

Ik weet het Douce, ik drink mn koffie eigenlijk helemaal zwart, maar af en toe heb ik gewoon zin om het met poedermelk te drinken en dan inderdaad die van de lidl, zalig!

Ik vind de lidl trouwens helemaal een goede winkel, de spullen (niet alles) zijn niets minder van kwaliteit dan de duurdere supermarkten en vaak vind ik sommige dingen nog beter!

• Nicole

Die is ook het lekkerste en dan doe ik er vaak (ook een hele enkele keer want normaal heb ik ook zwart) een schepje suiker bij. Snoepkoffie is dat :)

Ben er trouwens achter gekomen dat het vlees van de Lidl veel beter van kwaliteit is dan de Aldi. Ook veel beter verpakt voor het invriezen. En dan met name de kip en het rundergehakt.

• Jenny

Ik gebruik geen suiker in mn koffie Nicole, al jaren niet meer.

Het vlees bij de Lidl is er zeker lekker.

De salades in die kleine bakjes trouwens ook en eigenlijk best wel heel veel andere producten ook.

Ben heel blij met de Lidl zalk maar zeggen en ze hebben vaak hele leuke nonfood dingen..:)