Wassend water

• ¥ Lotje ­­¥

Kep geen vaatwasser. Moet het ook niet al krijg ik hem voor niks . Waarom niet. Staat een uur te draaien intussen tijd heb ik al 10 keer afgewassen . We zijn met zijn tweetjes . Is er een feestje nadien wassen we af met twee-en . Vaat wasser kan ik missen . Droger met tijden ook tegenwoordig . Door het gewoon in het trapgat en in de zomer buiten . ….Wat moet je kleine klutsjes in de droger doen ?/ staat lang te draaien en stroom kost het ook nog ..

• Nel

Lotje ik kan zelf niet afwassen helaas

• consuminderaar

Ik heb al die flauwekul ook niet hoor. Het is dat ik een 2e handsje van mijn ouders cadeau kreeg (lees door de maag gesplitst toen ik ging verhuizen) want anders had een wasmachine voor mij ook echt niet gehoeven hoor!

• ¥ Lotje ­­¥

Sorry Nel wist ik niet

• Beheerder

neem een dubbele meter. Dan heb je dal en piek tarieven.

Wij wassen altijd na 21.00 en in de weekenden.

• Beheerder

Ook wij gebruiken de vaatwasser niet meer. Beter gezegt zelden en dat is alleen als ik een huis vol heb met familie maar zelfs dan nemen we de moeite met de hand af te wassen. Scheelt een heel plons met water. We overwegen zelfs om de vaatwasser eruit te gooien.

Afwassen noemen we nu nl familietijd waar je gezellig met elkaar van alles kan bespreken of hele goeie gesprekken kan hebben.