Een baan vinden.....OT

• consuminderaar

Nogmaals daar maken ze een enorm probleem van en die reintegratieburo's ook want ze moeten je stantepede (of hoe je het ook schrijft) uit je bed, op je vakantieadres en in de gevangenis kunnen bellen bij wijze van spreken als ze een baantje voor je hebben!

• marc

Ik denk dat laaste :)

• Nicole

Hiet bestaan er geen 2 van, het is ziezo en blijft ziezo

• Desiree2

nou dan mag men wat mij betreft jou uitkering accuut staken, eens kijken hoe je dan zult piepen

• Beheerder

Schrijf je in bij de diverse uitzendburo's en bel ze tot ze er genoeg van krijgen en je een baan aanbieden. Zo heeft mijn buurvrouw ook gedaan en ze heeft nu een leuke baan die bij haar kennis en opleiding past.

• Beheerder

Hier geef je dus weer eens duidelijk aan dat je echt niet wilt mee werken om een arbeidsplekje te kunnen krijgen.

Wil je wel dan schaf je een prepaid aan die kan je om 08.00 aan zetten en na 18.00 uitzetten en je hebt rust maar bent wel bereikbaar voor de ínstanties die jou misschien wat aan te bieden hebben.

En anders kan je nog altijd kranatjes en huis aan huis bladen rond gaan brengen of de post lekker dan heb je ook een inkomen. Voor mijn part rekken vullen in de diverse supermarkten of achter de kassa bij een van de supers in je buurt.

Er is altijd wel werk te vinden maar jij moet ook mee werken en niet alleen de zielepoot uit blijven hangen. Want om eerlijk te zijn doe je dat.

Er komt je echt niks toe waaien. Wil je wat bereiken dan moet je je er ook voor inzetten.

• Nicole

Meid doe toch geen moeite, ws leest ze het niet eens. Zo gaat dat al jaren toch? Het is alleen aandacht krijgen, dat is wat ze wil en meer niet. Zelfs negatieve aandacht, maakt niet uit.

• consuminderaar

Het wel of niet hebben van een telefoon is een privekwestie waar niets of niemand iets mee te maken heeft. Tien jaar geleden had niemand een mobieltje dus waarom zou ik nu opeens verplicht zijn zo'n ding te hebben “omdat iedereen er eentje heeft”. Dit heeft helemaal niets te maken met werkwilligheid, puur met eigen principes en nogmaals daar ben ik zelf de baas over en niet de instanties!

• consuminderaar

Ik ken genoeg mensen die in trajecten zitten en gekort worden en op hun @!#$ krijgen omdat ze een keer niet telefonisch te bereiken waren. Kortom ze mogen je lastig vallen wanneer het hen uitkomt dus als je in bad zit, visite hebt, slaapt, winkelt ed. nou en voor zo'n mentaliteit pas ik dus!!

• consuminderaar

En hoe denk je wat het is om elke dag in de zenuwen en stress te zitten, want de sociale dienst zou weleens een keer aan je deur kunnen staan, daar valt slecht mee te leven kan ik je vertellen! Ze negeren mijn mails en brieven, maar ze staan straks misschien wel met 8 man recherche aan je deur! Want zo gaan ze hier te werk hoor!