Een baan vinden.....OT

• consuminderaar

waarom niet!!!!!!!!!!!

• consuminderaar

Dat nooit!!!!!!!!!!!!

Zeker niet ten koste van mijn geluk en gezondheid!!!

• consuminderaar

Ik wil helemaal niet “hogerop”!

• consuminderaar

Precies wat er staat. Na school in een ITB gezeten; een of andere individuele trajectbegeleiding via de sociale dienst. Veel gesprekken gehad met een of andere dame van een arbeidsbemiddellingstoestand, maar na een paar jaar heeft ze zich teruggetrokken omdat ze niet wist wat ze met mij aanmoest denk ik of het geld was op. Ik weet het eigenlijk niet meer zo goed waarom er een eind aan kwam, En in die tijd was ik zeer verlegen; tot een echt fatsoenlijk gesprek van gelijken en op niveau is het denk ik nooit gekomen! Het enige waarvoor ze me kon bemiddelen in die tijd was voor thuiszorg en daar vond ze me totaal niet voor geschikt!

• consuminderaar

Tja daar doen uitzendburo's niet aan. Ze moeten je kunnen bellen…..

• purk

geluk?

gezond?

uhhhhhh,

dit gaat zeker niet over jou

• Jenny

Nou ja zeg waarom niet?

Lijkt me toch heel gezellig jou de hele dag over de vloer te hebben en gezellig een bakkie mee te doen ..hahahaha

begin een beetje melig te worden is niet kwaad bedoeld ..lol

• consuminderaar

Ik zou toch zweren dat er in deze topic ook op de persoon wordt gespeeld of zie ik nu spoken??

• Channah

Of mailen. En je hebt internet, en een e-mailadres. dus…….

• Douce

“Met onwillige honden is het slecht hazen vangen” heb ik wel eens gelezen. Dat geldt voor die 300.000, niet voor jou, mocht je je aangesproken voelen.

Douce*D