Een baan vinden.....OT

• Tries

mocht je intressen hebben hoor ik dat wel..

Tries

• maia

Wat vervelend

Heeft men je ook wel eens verteldt waarom ?

• consuminderaar

Zucht.. ik heb geen telefoon dus bellen kunnen ze me niet!

• Tries

Langs gaan dus

tries

• consuminderaar

Vaak genoeg gedaan, maar nogmaals ik heb geen telefoon en dat heeft een aantal redenen; ten eerste geeft een telefoon veel onrust, ten tweede kost het een hoop dus het is uit bezuinigingsoogpunt en daarnaast heb ik ook nog zoiets als bel-angst. Dus voor mij geen telefoon. Weet wel dat het reintegratieburo me wil verplichten een prepaidje aan te schaffen; dat is dan het begin van het einde, daar begin ik dus echt niet aan!

• Nel

Je kan toch mailen ….

• Tries

Gedaan zeg je zelf, elke week langs gaan stuk voor stuk

worden ze dood moe van je, moet je eens zien wat ze dan ineens allemaal hebben

Maar kom je uit de buurt van rotterdam?

Tries

• purk

denk het niet, ze houdt niet van oplossingen

• ¥ Lotje ­­¥

juist dat bedoelde ik ook . Onze zoon ging iedere dag er langs hahaha . Hij heb door een uitzendbureau 3 vaste banen gehad. . Een baan binnen de 5de dag . Omdat idd ze het beu begonnen te worden . Van :: daar heb je hem weer. Maar als je niks doet , leggen ze gewoon jou berichtje . inschrijving opzij en als ze eens zin hebben kijken ze er eens naar. Een keer hadden ze gezegd. tegen onze zoon . Van :: ow we wilden je net bellen . Onze zoon zei zo langs ze neus weg . oja dat zal best. ;)Daarom kwam ik al koste jullie even geen moeite .

• consuminderaar

Datzelfde riedeltje kom ik overal tegen maar mensen komen niet concreet met die vacatures! En daarnaast wie zegt dat ik of een ander precies in het gevraagde profiel past? Dat is nu juist het punt. Er zijn 300.000 werklozen en misschien wel evenveel vacatures, maar die zijn niet geschikt voor die 300.000 werkloze, anders zou het wel heel simpel zijn om aan een baan te komen!