Een baan vinden.....OT

• Swartdam

Oh was ik maar een doodgewoe getrouwde huisvrouw, dan hoefde al deze ellende niet. Ik kijk nu al uit naar de vernederingen, dreigementen, druk en dwang…..

Aldus consuminderaar

Tjee ja over dilemma,s gesproken dat denk ik nu ook vaak , was ik maar een doodgewone huisvrouw en nog getrouwd ook notabene . Het probleem is echter dat ik niet kan kiezen tussen die twee hé . De een is lief de andere grappig , de een is blond , de ander donker .Werken mag ik niet meer van mijn neuroloog dus word het maar ff afwachten wat 2008 mij brengt , ik denk een gelukslot maar mijn voorspellingen komen nooit uit :D , gr Bernadette

• consuminderaar

't is en blijft een gevaarlijk onderwerp he gezien het aantal reakties…..

• Swartdam

Da,s ook toevallig , gr Bernadette

• Tries

Als jij dat blijft denken dan zal het ook niet goed komen nee

Er is genoeg wat je wel kan en niet eens een diploma voor nodig hebt en wil je hoger op komen zijn bedrijven bereid je het nodige te geven als je maar goede inzet toont.

Gr tries

• ¥ Lotje ­­¥

sta je ingeschreven ergens b.v uitzendbureaus ??

In het verleden heb onze zoon via uitzendbureaus wel 3 vast banen gekregen .

Als je alvast maar staat ingeschreven , verder kan je zelf ook nog zoeken

Op mijn werk is ook iemand die stond toen ingeschreven bij een uitzendbureau . Was eerst een tijdje werkzaam via dat bureau bij ons tot dat men hier zei : wil je vast komen werken . dus je weet maar nooit . Verder gewoon overal naar toe blijven schrijven . Ook persoonlijk als je iets weet er op af stappen . Men zegd dan wel je moet een sollicitatie schrijven en dat doe je dan .Schrijf er dan bij dat je persoonlijk al eens ben komen kijken .

• consuminderaar

Ik heb ze allemaal al gehad maar verder dan een intake is het nooit gekomen!

• ¥ Lotje ­­¥

je moet de deur soms gewoon plat lopen . En niet wachten tot dat ze je bellen .

• Tries

Je moet ze ook wel zelf regelmatig bellen/langs gaan

zien ze je inzet

Tries

• maia

Dat is ze wel ,ook ziezo wil rust om de zelfde reden als consuminderaar.

Beiden vragen om rust,rust om niet verplicht te solliciteren

Geen gedreig van instanties om als ziezo/consuminderaar niet op consult kan komen om haar uitkering in tekorten/stoppen.

Geen idee of men dat daadwerkelijk uitvoerd indien men weigerd te komen oop een afspraak.

Ik heb daar geen ervaring mee ,wat denk je zelf consu/zz?

Het lijkt me een eng idee

• ¥ Lotje ­­¥

Waarom zit jij zo in de put . .? Hoez o komt het nooit meer goed?? is er iets dan ?? Wat bedoel jij met jaren lang in trajecten gezeten??