Marseillezeep is geweldig!

• purk

nee, een blokker-doos;)

• Nicole

Woehahahahaha, wat te denken van een Libelle-muts

• maia

Ja kijk dan moeten op deze berichten ook gaan klikken,zo kunnen we natuurlijk aan de gang blijven.

foei

Dames dames toch

WASHANDJES AAN

• Nicole

Lacht, kijkt boos, doet washandjes aan. maia, Maia toch ………………

gekke tut :D:D:D:D Vind je toch een geweldig mens :)

• maia

dat geweldig laat maar achterwege.

Weet je ik zou het heel jammer vinden als dit bord te ziele gaat door onderling gekissbis en gekat.

Ik ga proberen al dat berichten te lezen met een vleug humor

Een consuminderbord vol met tips en humor is toch veel gezelliger.

• Douce

Maar dan wel één die met Marseillezeep haar tanden heeft gepoetst, dan kan ze beter schuimbekken……………………………………………………..:D

Douce*D

• Douce

Recentelijk heb ik het ook gekocht, maar nog niet gebruikt. Ik ga eerst weer eens even “spitten” om precies te weten hoe en wat..;)

Douce*D

• Nicole

Maar zo moet je het ook lezen en ik denk dat de mods het deze keer ook zo doen anders was er al op een heel andere manier ingegrepen.

• Nicole

Gaat ie dan: 80 gram geschaafde zeep, 100 gram soda en 5 liter water. Alles in een pan aan de kook brengen en roeren tot het schaafsel is opgelost. Daarna overdoen in een plastic afsluitbare bak (Blokker hahahahaha) en stijf laten worden en je hebt je voor alles en nog wat zeep.

• Swartdam

De mods blijven over het algemeen wel constistent hoor wat de regels betreft, soms met wat humor , soms met wat minder daarin zijn we dus wat minder conseqent in , gr Bernadette