Marseillezeep is geweldig!

• Nicole

Ik merk het Det maar tot zover vind ik dat jullie het geweldig doen en dat mag best wel gezegd worden.

• Tries

Ohhh die det zwaar onder de medicijnen en toch trouw zijn…

Maar we snappen je met een vleugje humor blijven we conseqent

en dit bordje gaat niet ten zielen, we houden de humor er in de recht achter wegen

gr Tries

Ps Det beteschap weet dat je het niet wilt horen, je bent een toppetje!

• Nicole

Det ziek :?

Beterschap meis

• Swartdam

Ohhh die det zwaar onder de medicijnen en toch trouw zijn…

Maar we snappen je met een vleugje humor blijven we conseqent

en dit bordje gaat niet ten zielen, we houden de humor er in de recht achter wegen

gr Tries

Ps Det beteschap weet dat je het niet wilt horen, je bent een toppetje!

Collega 'je gaat off topic !!!!!!!!:D ,

groetjes Bernadette die haar bed op zoekt

• Swartdam

Nou ziek ,

Het begon aan mijn verkeerde arm met tien dagen geleden een peesonsteking in mijn schouder , tennisarm en iets dergelijks in mijn pols . Een misselijke spuit gehad moest vandaag terugkomen , nu in beide armen , in mijn nek en naar boven is de ellende uitgebreid. Zit nu aan de Diazepam , Dioclofenac en Naproxen , pantazol en mag naar de fyshio . Waar komt dit door , jawel mijn scootmobiel:D Life is fun , gr Bernadette

• Tries

En gelijk heb je collega!

gelukkig zijn wioj ook gewoon mensen he! ;)

beterschap meis en trusten

Tries

• Nicole

Dat is ziek Det met die hele batterij aan pillen. Fijn hè zo'n vervoermiddel, het is de bedoeling dat het je leven makkelijker maakt maar soms ………………….. sterkte lieverd, ik zal voor je duimen dat je snel opknapt.

Toffe meds trouwens :( Neem een Omeprazol erbij.

• Beheerder

Ok ik ben dan van orrinine niet van Nederland ook al heb ik een Nederlandse opvoeding genoten. maar marseille zeep dat zegt mij echt niks. Ik lees dit al een tijdje ivm ook oude topics.

Waar is dat allemaal goed voor en waarom is het goed?

• krentje

Je kan er mee wassen, je kan er mee poetsen en schrobben, je kan jezelf ermee wassen en de huisdieren ook.

Amazing discovery voiceover:

“Neen, uw heeft geen andere dure wasmiddelen en schoonmaakmiddelen nodig”

:)

• Swartdam

Ga ik van die halicuneren dat ik in een warm land woon :D , doe maar een handje , liefs det