Ik geloof het zelf niet

• consuminderaar

Daar zou ik wel vrijwilligerswerk willen doen, alleen tja ik krijg waarschijnlijk gen toestemming nu ik in een traject moet.

• maia

Morgen is het zaterdag,

Stap een winkel binnen,vertel wat je zoekt,trui broek ,sokken ,enz in bij passende kleuren,laat je niet verleiden tot zaken die je anders niet draagt

Haren wassen,douchen schoenen poetsen onee doe dat maar eerst.

Niks moeilijk aan,

Gedraag je eigen net als op dit bord,

Doorgaan, doorzetten en het laatste woord hebben.

Je zult een prima assistente zijn.

succes

• purk

Zowhee,

nou, dan had ik nooit aan de bak gekomen!

Zie er best verzorgt uit hoor, maar aan al die eisen voldeed ik zelfs niet op mijn trouwdag

• purk

Onzin,

Jij ziet er wel uit!

Ik heb het zelf gezien.

Ook al ontken je hevig,

die foto's op je hyves?

Je bent gewoon een leuke vlotte frisse meid, met een mooie kop met haar.

Lekker je haar op zolder, misschien een neutraal makuppie, en meer heb je niet nodig (nouja, kleding dan)

• consuminderaar

Wie zegt dat ik die persoon ben en dat die fotoos niet gefotoshopped zijn?

• maia

lekker je haar op zolder???????????

vertel

Heidy dat vind ik zo geweldig van jou he,dat je iemand een steun in de rug geeft terwijl men je wederom beledigd heeft,

geweldig mens ben je

• maia

Ben nu eens gewoon blij met wat men zegt

Al was jij het niet dan was je keuze goed

mooi toch

• Nicole

Morgen als de donder naar de kringloopwinkel en iets leuks uitzoeken zoals een spijkerbroek, een leuke trui of blouse. De dag van je sollicitatie lekker douchen, je haren wassen, je handen/nagels verzorgen en je tanden poetsen. Zorg dat je haar er een beetje leuk uitziet, staart of wat en als het kort is heb je een makkie. Die schoenen die je hebt passen prima bij een spijkerbroek dus geen probleem. Als je klerenen schcoenen maar schoon en heel zijn, dan ben je al een heel eind.

Hè mutsie, kom op je kan het en gewoon lekker jezelf wezen en niet krampachtig gaan zitten bibberen op de sollicitatiestoel.

Succes ermee,

van dat afschuwelijke slangenmens :)

• Channah

Klopt, dat er in de culturele sector veel mensen rondlopen met een eigen kledingcode. En die zitten dus ook in zo'n sollicitatiecomissie.

• purk

Bedankt;)

Weet je, ieder mens wordt goed geboren,

en door alles wat diegene meemaakt, gevormd, vervormd, soms geestelijk misvormd,

En ik heb lange tenen, probeer consuminderaar soms ook lekker onderuit te halen. consuminderaar bekt lekker van zich af, zo komt niemand dichtbij, en kan ze dus ook niet meer gekwetst worden,

en uiteindelijk moeten we er met zijn alle wat van maken op deze aardkloot!

En je haren op zolder, gewoon lekker opsteken.