Heerlijk wentelteefjes

• Tries

Na een gehoorlijke storing zijn de prikborden er gelukkig weer.

Ik had nog wat witbrood over voor de kids heerlijk wentelteefjes gemaakt

moet zeggen dat dit pas de 2de keer is dat ik er aan dacht

Maar heerlijk dat ze het vonden, dat wilde ze wel elke dag

ja dat snap ik ;)

Gr Tries

• Pietje Puk

Ik maak wel eens broodpudding. Ook een geheide hit als toetje.

• Nicole

Lekker Tries, daar kan ik ook wel mijzelf aan te buiten gaan :)

• Moonlampje

wentelteefjes zijn inderdaad lekker, en dat is eindelijk eens iets qua koken waar ik hier thuis de beste in ben (verder kan ik niet meer klaar maken dan wat gekookte aardappels en een potje blikgroente :D).

• Tries

ochhhh dat zal toch wel mee vallen?

;)

Tries

• Moonlampje

ik woon nog thuis en heb dus nog nooit hoeven koken :D gelukkig kan ik wel lezen dus met recepten erbij zou het denk ik wel lukken, maar heb het iig nog nooit uitgeprobeerd :D

• consuminderaar

Ze woont nog thuis en heeft toch twee banen nodig om in haar onderhoud te voorzien, hier snapt zelf een @!#$ toch helemaal niks van?

• Channah

Blijkbaar trekt dat koken je dus niet. ;-)

Toen ik trouwde (ik was 22) had ik ook nooit gekookt. Ja, een ei, of wat aardappels gebakken, maar daar hield het wel mee op. Eeen van de huwelijkgeschenken was het Margriet-Kookboek, en het bleek allemaal reuze mee te vallen. Je pleurt gewoon wat in een pan (als je koken kan, om maar eens een dichter te citeren), en je kijkt in dat kookboek hoelang het moet koken.

Daarna kreeg ik last van het keukenprinsessensyndroom. Ik maakte de meest ingewikkelde gerechten, daartoe opgehitst door vriendinnen om mij heen die dat ook deden. Het leek wel een competitie! :D

Ik heb nu besloten om koken niet leuk te vinden. Best leuk voor een keertje, en dan ben ik ook bereid om er meer aandacht aan te besteden, maar geef mij maar de simpele gerechten.

Iets anders (en OT): ik heb gisteren in het inloopkoor het nummer ‘Goodnight Angel’ van Billy Joel gezongen. :-)

• Channah

Niet meer dan normaal toch, dat je in je eigen onderhoud voorziet, ook als je nog thuis woont. En wie weet is ‘ze’ wel kostwinner.

• consuminderaar

Niet goodnight saigon?