Heerlijk wentelteefjes

• consuminderaar

Ik ken wel goodnight my angel

• Channah

Best mogelijk dat het MY angel is. Ik zag tekst en bladmuziek gisteren voor het eerst. En aangezien het niet het enige is wat we gezongen hebben (waarvan de helft ook voor het eerst) zou ik dat niet precies weten.

• Moonlampje

ja kook boeken zijn altijd handig, ik heb er ook een zooi van staan, maar kom er eigenlijk nooit toe om eens wat uit te proberen :D

Lullabye (Goodnight My Angel) is een mooi liedje he?

• Channah

Dat is een bekend gegeven, Moonlampje. Ik heb er hier tientallen staan, maar er iets uit maken….. ho maar. Ik mag van mijzelf eigenlijk geen kookboeken meer kopen, maar soms kan ik de verleiding niet weestaan. Zo kocht ik op 2e kerstdag in het Joods Historisch Museum nog een kookboek omdat het er erg mooi uitzag en maar € 3,99 kostte. Ach, het is geqwoon zoals mijn vriendin B altijd zegt:“ Je doet toch ook niet alles n wat er in romans staat?” :D

Ja, een mooi liedje. We zingen het 4-stemmig. Leuk om te doen.

• Moonlampje

kan ik daar niet een mp3tje van krijgen? :D

kookboeken hier ook te over. Ik neus graag in zaakjes zoals de witte boekenwinkel of de knakenwinkel (heet nu euroland geloof ik). Daar kosten die boeken een habbekrats.

hoe is het eigenlijk met Romke nu? ik heb het wel gelezen op het KPB, maar hier prik ik meer.

• Channah

Ja, in dat soort boekwinkels kom ik ook graag (in gewone boekwinkels nog liever ;-)). Je vindt er vaak leuke cadeautjes voor weinig geld.

Ik heb het gevoel dat het met Romke iets beter gaat, maar hij is nog wel bang. Ik denk dat ik geduld moet hebben, en mij er niet al te veel mee moet bemoeien. Als je meer wilt weten: mail maar. Voordat er commentaar op niet consuminderend gechat komt. ;-) Mijn mailadres staat in mijn info