Grote opruiming wat is dat lekker!

• krentje

Vandaag eens lekker de kasten uitgespit en dozen gevuld met spullen die allemaal wegkunnen.

Wat een heerlijk gevoel. Moe maar voldaan.

Morgen ga ik eens kijken wat ik naar de kringloop doe of op marktplaats.nl ga zetten.

Wat doen jullie met de spullen waar je van af wil?

Vind je het eerlijker om naar de kerk/kringloper te doen of zetten jullie ook je overbodige spullen op marktplaats?

• consuminderaar

*Inhoud verwijderd

vragen opmerkingen over beleid via de mail*

• Channah

Ik heb nog nooit iets op marktplaats gezet, en ook nooit overbodige spullen op een andere manier verkocht. Wat overbodig is geef ik weg. Het meeste gaat naar Muttathara in Castricum. Daar woont een van mijn beste vriendinnen, dus als ik daar naartoe ga neem ik een tasje mee. Zie:www.muttathara.nl

Een ander adres waar ik spullen naartoe breng is Het Juttersdok, inderdaad: www.juttersdok.nl

Nog goede kleding en schoenen gaan in de textielbak, hier vlakbij, en de opbrengst daarvan gaat naar Amnesty International.

• Douce

Nog nooit iets op Marktplaats gezet. Wat hier weggaat aan kleding gaat naar het Leger des Heils of in een actiezak. Andere zaken worden weggegeven of gaan naar de rommelmarkt die gehouden wordt voor een goed doel.

Tijdschriften/kranten e.d. gaan naar een verzamelpunt. De opbrengst wordt besteed aan jeugdwerk.

Douce*D

• Nel

Nou ik wel me bankstel en computerkast ..maar eens maar nooit meer …..De rest alles wegeven …zelf me tweede tv…

• ¥ Lotje ­­¥

Als ik iets weg doe , vraag ik het eerst aan m,n collega . Die komt oorspronkelijk uit Slowakije . Tis daar best armoede . Ben er geweest 2 jaar terug . Hun nemen altijd spullen daar mee naar toe als ze naar haar land toegaat . . dus bewaar en vraag ik het eerst aan haar of ze het kunnen gebruiken . zo niet kijk ik hier of ga de rest naar de krinloper voor hergebruik .

• Annelies

Ik geef het aan Amnesty International

• Nicole

Jeetje, ben ik dan de enige die wel dingen verkoopt op Marktplaats en eBay? Ik heb voorheen al zoveel weg gegeven en zelden tot nooit eens iets terug gekregen dat ik een tijd geleden besloten heb er geld van te maken. Niet alles, er zijn nog zat dingen die in de containers gaat voor goede doelen maar er zijn toch ook dingen die ik verkoop. Tevens vind ik het leuk om te handelen op deze 2 sites. En het is niet alleen verkopen wat ik doe maar kopen net zo goed.

• Pietje Puk

Ik koop en verkoop ook op het internet hoor. Ik verkoop kleertjes en koop van alles en nog wat (wat ik nodig heb dan he). Sinterklaas deed ook goeie zaken op marktplaats dit jaar ;-)

• Beheerder

wat heb je zoal? misschien iets wat wij hier zouden kunnen gebruiken of zeg anders wanneer je ze op MP gezet heb dan kijken ik wel even. kan altijd wel wat gebruiken.

Nu bv zijn we opzoek naar Malibu kasten die van Trendhopper zijn.