consuminderende kledingtips

• Channah

Gewoon laten hangen. Vind je nog eens iets! ;-)

• anna.m

Eigenlijk verslijt je kleding niet meer ,het is meer zo dat je eens wat anders wil of met de mode mee wil doen (qua kleur of model) .

Mijn oma keerde pakken etc nog wel ,de binnenkant was nog goed dussssss .

dat was pas echt consuminderen !

Ook werden er nog sokken gestopt .

• Channah

Ik verslijt kleding wel degelijk. Ik draag de dingen tot ze in draadjes van mij af vallen, bij wijze van spreken dan. Ik restaureer de kleding totdat het echt niet meer kan. En dan doet het mij nog pijn als ik iets weg moet gooien.

Mode volg ik niet klakkeloos. Nooit gedaan ook, ook niet toen ik 18 was. Ik pik eruit wat ik leuk vind, en verder niet. Blijkbaar ben ik toch ontzettend hip, want de jonge meiden op mijn werk komen regelmatig vragen waar ik bepaalde kledingstukken vandaan gehaald heb. :D

• Rebecca

Ik heb helaas gewoon geen ruimte om dat allemaal te bewaren. Dus ik moet wel regelmatig ruimen.

Becca

• ¥ Lotje ­­¥

M.n schoonmoeder vroeger , naaide van alles wat ze vond wel iets van:) Niks werd er weg gedaan want dat kon men nog gebruiken zei ze dan . Ze hadden 11 kinderen de oudste is nu 69 dus je kan dat begrijpen en vooral in die tijd . We moeten nog wel eens lachen want met oude pyamas. Daar naaide ze weer de voering in voor een jasje van een of andere kind . Mijn man had toen hij kind was ook zo,n jasje gehad :D:D gohh zei hij laatst nog wat had ik een hekel aan dat jasje want daar zat pyama stof aan als voering haha…..:)

• Margreet

Helemaal prima alle bovenvermelde tips.

Weet je wat ik ook regelmatig doe: kleding kijken op de markt bij een kraampje waar alles aan een bepaald rek maar €5 €3 €2 kost.

Regelmatig vind ik daar iets aparts of iets basics. Laatst een lange top gekocht voor €5,- en mijn dochter en ik kregen er van iedereen compimentjes over!

groetjes Margreet