groene stroom

• Alie

Wij hebben het van de Nuon, nu komt Greene choise met een praatje aan de deur dat ze met de nuon samen goedkoper leveren, het is de concurent van Nuon, wie heeft ervaring met deze truc?

En wie is er over gestapt naar een andere leverancier, en hoe ging dat?Kreeg u alle medewerking ? Ging het moeilijk? Of juist makkelijk en hoeveel winst is er te behalen?

• consuminderaar

Zeker naar Radar gekeken? Of staan ze nu echt voor den deur?

• Alie

bij mij 2 weken geleden, ik heb toch in het stukje gezet dat ze voor mijn deur stonden, anders had ik wel getypt dat ik het van Radar had!

• ¥ Lotje ­­¥

IK krijg iedere keer telefoon daarover . , Heel praatje aan de foon , je kent dat. Word je ook niet goed van hoor . En altijd onder het eten . Laat tegenwoordig mijn man maar opnemen haha:D kan ik door eten hahaa. ……;)

• Rebecca

Met Green Choice heb ik geen ervaring.

Wij hadden Essent.

Toen ben ik door een soortgelijke actie overgestapt naar een andere maatschappij die een stuk goedkoper leek. Ik was daar uiteindelijk niet tevreden over. Veel gezeur, administratieve fouten van het bedrijf en uiteindelijk toen ik weer gebeld werd door Essent of ik misschien weer naar hun terug wilde en ze me een goed aanbod deden ben ik weer overgestapt.

De overstap zelf zou niet moeilijk moeten zijn. De maatschappij waar je naartoe gaat regelt de opzegging van je oude contract. Kijk heel kritisch naar de prijzen per eenheid, en vergeet niet dat je (hier in het oosten tenminste) altijd vast recht blijft betalen aan de oude leverancier. Daardoor kan je dus alsnog duurder uit zijn in totaal! Goed opletten is het advies.

Ik weet dus niet of Green Choice goedkoper is. Laat je niks zomaar vertellen, maar kijk zelf naar de cijfers en vergelijk.

Becca

• Rebecca

Ik vind radar een heel goed en nuttig programma!

Ze geven hele goede informatie en stellen dingen aan de kaak waar je als concument moeilijk zelf achter komt.

Prima toch als iemand door dat programma vragen gaat stellen?

Becca

• K@rin

Als je minder lastig gevallen wilt worden door verkoop-praat-telefoontjes:

Ga naar www.infofilter.nl en laat je daar blokkeren.

Wij hebben het ook gedaan en ik wil niet zeggen, dat het helemaal over is, maar het scheelt enorm.

• Paul

kijk maar uit, ik hoor in de melkveehouderij van boeren die overstappen, en

er dan niet zomaar meer vanaf kunnen, en dubbele nota`s en dergelijke.

Ik blijf lekker bij nuon, geen gezeur.

• ¥ Lotje ­­¥

oké bedankt . zal ik eens doen .

Groet, Lotje

• Angelique

Een tegenvraag >> Waarom iets veranderen waar je tevreden over bent?

Misschien dat het het eerste jaar goedkoper is, maar wie zegt dat dat op langere termijn ook zo is?

En.. misschien wel goedkoper, maar waar bezuinigen ze dan op? Hoe kan het dat het bij een betrekkelijk nieuw bedrijf, goedkoper kan dan een bedrijf als Nuon of Essent ?

Ervaring heb ik niet met die trucs, omdat ik er niet in trap.

Wanneer ik zo'n telefoontje krijg, dan is het “nee, geen belang bij”.

Jammer dat er altijd mensen zijn die er wel in trappen.