Wij willen zo'n stap niet wagen hebben te veel mensen in opnze omgeving die problemen hebben en we zitten bij Essent en zijn tevreden. Dan maar iets meer betalen en geen gedonder hebben.
Ik ben even mijn eigen inloggegevens kwijt, dus maar even onder de beheerdersnaam. Wij zitten al tijden bij Greenchoice, eerder bij Echte Energie, maar die is samengegaan met Greenchoice. Een hele goede reden om over te stappen is dat zij 100% groene energie leveren, dat doen de meeste anderen niet. Daarnaast zijn ze ontzettend goedkoop. En nee, ik heb geen aandelen ;-)
Ik begrijp dat groene energie- systeem niet zo goed.De energiebedrijven krijgen subsidie naar gelang ze contracten voor “groene energie”verkopen aan de klanten.De klanten zelf merken daar niets van, nóch in hun portemonnaie, nóch in de werking van de energie.
Waarom zegt de overheid dan niet: de subsidiepot is dit jaar zó groot, dat geven we aan de leveranciers en die moeten dus dit jaar een bepaald percentage gr.e. leveren.Lijkt me minder administratie en minder wervingskosten en dan kan de energieprijs een héél klein beetje naar beneden.
Maria
Dat snap ik nou ook niet, Maria.
Ik kan overstappen naar groene stroom, kost mij niets. Zelfde prijs. Waarom moet ik overstappen? Lever dan gewoon groene stroom, als het toch hetzelfde kost. Beslis als energiebedrijf dat je zoveel mogelijk “groen” levert.
Tot het inzichtelijk is, stappen wij niet over. Ik vind het zo ondoorzichtig allemaal.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?