vraag

• ¥ Lotje ­­¥

tussen de naadjes gestikt . Denk beschimmelt .

• Marjorie

Neen, niet cremeren…gestikte tegels laat je bijzetten :)

• ¥ Lotje ­­¥

ja Paul dat was het idd . Toen de kinderen nog thuis woonde gingen ze lekker in bad liggen een poosje . Met de ramen dicht . Daar is het van vermoed ik .En als ik aan het werken was . hun hadden de ramen niet opengezet op een kiertje . dus je snapt het wel hé?

• ¥ Lotje ­­¥

pff….. kan je wel eens gelijk in hebben . Ons is al eens gezegd . Die moeten er af . is ons ook wel eens overkomen . Die kan je beter eruitbreken .. zodoende dacht ik zou het eerst nog eens vragen .

• ¥ Lotje ­­¥

geef niet . Hoe noemen jullie dat dan?? tussen de naadjes is het gestikt toch??? zwarte pikkeltjes.

• ¥ Lotje ­­¥

hahhaha zot . :D

• ¥ Lotje ­­¥

hahhaha lachebekjes :D

• ¥ Lotje ­­¥

nee geen stickers . Maar tja hoe moet ik dat nu uitleggen . Op de naadjes zwarte pikkeltje . dus denk schimmel van niet ventileren ooit . Ons is al gezegd dat krijg je er niet meer af . Het beste gewoon of de naadjes uitkrabben en opnieuw voegen of alles er af en opnieuw betegelen . Maar ik wou het eerst nog eens met iets proberen .

• ¥ Lotje ­­¥

Nee de tegels op zich niet de naadjes . moet ik wachten tot er paddestoelen op groeien hahaa . …… Ik zou het nog eens proberen wat Nel zegd met azijn maar betwijfelt er mee. En anders maar de voegen uitkrabben . Hier in de buurt woon wel een metselaar die in de avonduurtjes wat doet. Voor hem wat en ik ben goed koper uit dan gewoon over dag. ;);)

Maar bedankt allemaal ….

• ¥ Lotje ­­¥

Dat kan ik nog eens proberen Nel anders de metselaar er bij . ;) Wat die pikkels gaan er af…..