vraag

• Alie

Van HG schimmelverwijderaar kopen ,

voegen eruit krabben, nieuwe voegenvuller erin en je hebt weer jaren een mooie voeg, ja kinderen houden niet van ventileren ;-)

Want je poetst ook de tegels op ,want die moet je een paar keer erg goed schoonmaken na het voegen met water en spons, je zult zien je hebt een nieuwe badkamer, en de rand van het bad kun je ook gelijk ff opnieuw kitten dan is het weer jaren fris en fruitig, en dan bij houden met de azin tip van Nel!

Bij elkaar kost het € 20,= schat ik!

• ¥ Lotje ­­¥

Ja Alie ik heb al ergens gezegd . dat zou ik nog proberen van Nel . En anders idd voegen er uit en op nieuw . . .

• Alie

Dat van Nel heeft geen zin meer eerst schoonmaken en voegen dan Nel s Azijn!

• ¥ Lotje ­­¥

oké ;) M,n man zei het ook al . Maar ik dacht getver weer breken of wat . Heb daar een hekel aan . Ik dacht eerst nog eens proberen . Maar ga idd niet . Zal wel de voegen zijn …bedankt in ieder geval. :)

• Alie

t is niet erg hoor,wel heel leuk om te doen, met zo'n troffeldriehoekding ( weet ik veel hoe het heet) gewoon wat voegen eruit halen, hoeft niet helemaal, de hg erop , en de volgende dag voegen, wat kranten onder de tegels leggen en het krabben, ik vind het wel heel leuk om te doen, en t frist verschrikkelijk op, je hebt gewoon echt een mooie schone badkamer, suc 6 en fijne avond , :-)

• ¥ Lotje ­­¥

Dank je . ik ga koffie leuten nu :):)

• Nicole

Dat ik daar nu niet aan gedacht heb :)

Kan ik je nu bellen?

• Nicole

Je kan het met bleekwater proberen, even in laten trekken en wie weet ben je zo een stuk goedkoper uit. Weer niet milieuvriendelijk, sorry :)

• ¥ Lotje ­­¥

heb ik gedaan . Als het nat is dan is het of het weg is . zodra gedroogd zie je het toch wel . De voegen gaan er uit . en bij smeren . ……

Heb net 5 euro in de staatslot haha:D .

• Nicole

Zo mazzelkont, dan kan jij weer even lekker uit je dak gaan :D:D:D

Wordt inderdaad breken dan :( helaas maar het knapt wel weer lekker op.