Relax lax lax lax

• consuminderaar

Ik vind het wel de mensen lastig vallen, wie of wat het ook geweest is, het is de derde keer vandaag dat er iemand aan de bel hing. En of het nu studenten zijn met kaarten of een energiebedrijf of alarmsysteem of Jehova's of weet ik veel, laat de mensen lekker toch lekker met rust!

• consuminderaar

Dat laat ik me wel, want het kan net zo goed de sociale dienst zijn of mensen die van kwade wil zijn en zich naar binnen willen lullen. Ik doe dus doorgaans niet open, tenzij ik zeker weet dat ik een pakketje moet krijgen ofzo!

De bel staat voor mij synoniem voor ellende, intimidatie en dreigementen. In mijn vorige huis had ik hem uitgeschakeld omdat ik constant lastig werd gevallen door kinderen die hun ballen in de tuin hadden geschopt. Later werden dit ook de ouders. Hier kan de bel helaas niet uit, want dan wist ik het wel!

• consuminderaar

Da's stom!

• Marjorie

Beter is dan onder de bank :)

• Paul

daar pas ik niet onder. ;-)

• Marjorie

Ik ben er wel maar ik open de deur niet voor onverwachte bezoekers. Ze gooien maar een briefje in onze bus.

Ook neem ik geen telefoontjes aan van anonieme bellers.

Privacy staat hoog in mijn vaandel.

• Marjorie

Maar ik wel ;)

• maia

Onzin,misschien was het je buurvrouw met een mooie wens,misschien de postbode die speciaal naar je toekwam om te zeggen dat je die baan hebt.

En inderdaad het kan ook ellende brengen.

Dus relax en trek de bel er uit.

Je doet veels te moeilijk ,het leven als kluizenaar is eenvoudiger dan je denkt,echter moet je een aantal zaken opgeven

Dan zal niemand je meer bellen,niet lastig vallen voor sollicitaties,

Geen sociale dienst achter je aan.

Maar of dat een leven is?

Relax ,trek die bel er uit en email purk

Misschien kan zij je helpen

• Paul

lijkt me wel lekker relaxed :-)

• maia

Voor vrienden staat onze deur open,altijd maakt niet uit welk uur welke dag.

In nood kan men ook altijd een beroep op ons doen.

Mijn man en mijn werk en verschillende faml werken bij grote instanties wat inhoud dat er intern gebeld word naar buiten er geen nummer vermeld staat.

Wij weten vaak ook aan de manier van bellen wie het is.

Wij stellen erg veel prijs op onze privacy maar onze vrienden ook stellen we ook zeer op prijs