Relax lax lax lax

• Angelique

Eigenlijk relax ik nooit… ben altijd wel bezig en mocht ik overdag toch iemand onverwacht aan de deur krijgen en ik ben toevallig aan het “relaxen” dan relaxed de bezoeker maar lekker mee :D een kop senseo is zo gezet ;)

Wanneer ik onder de douche sta, dan blijven ze maar lekker bellen of ze komen maar terug. Ik ga nooit met de badjas naar de deur. Dat heb ik 1 keer gedaan en toen heb ik (puur toeval) een insluiper die zich voordeed als iemand van Essent, buiten de deur gehouden.

• Channah

Als ik onder de douche sta en er wordt aangebeld doe ikaltrijd open, want dan is er iets aan de hand. Ik douche namelijk nooit na 07.00 uur ‘s morgens, en voor 10.00 uur ’s avonds. Hetzelfde geldt voor het opnemen van de telefoon.

Voor overdag geldt een code voor aanbellen als iemand onverwacht langskomt, die de mensen die mij altijd lastig mogen vallen gewoon hebben. Mijn telefonen hebben nummermelding, en de mogelijkheid tot inspreken, dus ik ben in feite altijd bereikbaar, wat niet wil zeggen dat ik altijd opneem. Ik luister wel altijd ingesproken boodscahppen af: je weet maar nooit.

• Angelique

Wij hebben ook nummermelding.

Ideaal. Ken ik het nummer niet (de meeste ken ik uit mijn hoofd) dan bel ik terug na het douchen. Als er aangebeld wordt… dan is het iig een onbekende.

Buren bellen wel…. wonen een paar 100 meter verderop, dus bellen is handiger en al mijn (schoon-) familie woont een half uur rijden verderop en die bellen, vrijwel altijd eerst even. Bovendien, dierbaren weten waar de reservesleutel ligt of hebben er zelf 1.

Hier wordt doordeweeks ook altijd voor 7 uur gedouched, maar op zatredag wel eens later (als we geen sportverplichtingen hebben), dus als ik dan onder de doche sta, dan weet 1 van de kinderen de boodschap wel over te brengen en anders zeggen ze wel >> mamma staat onder de douche en we mogen niet open doen.

• Pietje Puk

Waarom is dat stom? Ik heb er niet zo'n behoefte aan om “afwezig” te zijn. Het is hier altijd “De Zoete Inval” en dat vind ik gezellig

Groetjes, Annelies

• consuminderaar

Net als vanmorgen om negen uur, staat er weer zo'n “tellsell”figuur voor de deur, balen want ik sliep net zo lekker!

• K@rin

Deze uitprinten en op je deur plakken.

• consuminderaar

Kom nou, hier komt echt nooit iemand aan de deur met iets leuks voor mij, goede bedoelingen of wat dan ook, altijd alleen maar colportagegezeur, daar had ik trouwens in mijn vorige huis weinig last van, maar als je een nieuwe bewoner bent krijgen instanties volgens mij adressen door ofzo. Ik vond het al vervelend dat mijn adres door de woningstichting was doorgegeven aan een welzijnsstichting hier. En wat die stichting als eerste doet is vragen of ze bij je op visite mogen komen om je welkom te heten in de gemeente, nou daar zat ik echt niet op te wachten!

• consuminderaar

Kan je die ook ergens kopen want ik kan niet printen.

• maia

Na tekenen kan ook

• purk

ik print um wel voor je