ik moet (ot)

• purk

IK MOET ook toegeven, dat het zo op dit moment, weer een heel gezellig bordje is;)

en van alles wat hierboven staat, heb ik nog gen moer gedaan!!!

• Nicole

Hahahaha, net als ik dus en ik MOET echt aan de slag zo

• consuminderaar

Voor zo lang als het duurt, het weekend komt er weer aan en dan kunnen de meesten (werkenden) zich hier weer lekker uitleven en uitspreken, hahaha!

• Angelique

Ik moest de kids vanmorgen wakker maken, ontbijt maken, naar school brengen.

Daarna moest ik de honden voeren en uitlaten.

Ik moest vanmorgen mijn huis schoonmaken en dat is inmiddels klaar.

Ik moest boodschappen doen en ook al binnen.

Ik moest de kinderen ophalen eten geven… gedaan en nu

MOET ik weer zo op de fiets om ze naar school te brengen.

Daarna MOET ik de honden weer eten geven en uitlaten.

Daarna MOET ik mijn atelier klaarmaken voor de les vanmiddag.

Daarna komen mijn ouders en broer en die MOET ik drinken voorzetten.

Daarna MOET ik de kinderen weer ophalen. Daarna MOET ik lesgeven. Daarna MOET ik eten koken… voor 3 personen extra, dus dat wordt een héééle grote pan chilli con carne jammmmie…. Daarna MOET ik de honden eten geven en waarschijnlijk laat mijn broer ze even voor me uit omdat ik (met hulp) de keuken weer op MOET ruimen. Dan MOET ik relaxen (al is dat niets voor mij) want anders val ik vanavond in slaap tijdens de nieuwjaarsborrel waar ik naartoe MOET :D

En dit is ook voor mijn doen een hééééle rustige dag ;)

• Alie

Het woordje “moet” heb ik het laatste jaar verandert in “” ik kan gelukkig weer “” na een zware operatie vorig jaar, is het woordje moeten als regen voor de zon verdwenen!

• Swartdam

Ik moet zeggen dat ik vandaag helemaal niets moet , behalve fyshiotherapy dat heb ik nu gedaan of ondergaan en nu hoef ik niet eens te koken , eigenlijk vandaag even niets mooi geregeld , groetjes Bernadette

• Paul

pffff ff koffie.

dagje ruilen ? :D

• inba

jij moet niet Paul, jij mag :D:D

geniet van je koffiepauze ;)

• maia

Hier ook zo,wij moeten niks,ja genieten

• Moonlampje

Lekker he zo'n dagje?

Ik sta de hele week al om 04.10 naast mijn mandje om te gaan werken, 's middags pas om 4 uur thuis (gister ook nog eens gelijk vanuit het werk een rijles, was pas kwart over 5 thuis.) Dus ben blij dat ik morgen tot 06.30 mag blijven liggen voor het kattenhotel.

Nou weet ik niet hoe druk het bij het kattenhotel is, maar ik gok dat ik tussen half 3 en half 4 weer thuis ben (kan iets eerder of iets later zijn) en dan hoef ik maandag pas om 12 uur mijn bed uit voor de late dienst.

Heb ik bijna 2 dagen om te leren voor mijn auto-theorie, wat aan mijn mbo studie te doen, aan mijn website te werken, mijn crosstrainer uit te proberen en om lekker te niksen :D

Kijk er nu al naar uit! :D

Ik wens jullie allemaal een:

“img src=”http://img175.imageshack.us/img175/3903/fijn20weekend8yhtf5.jpg">