ik moet (ot)

• Moonlampje

dat krijg je als je half zit te slapen achter de pc :D

• Nicole

MOET kunnen :)

• Angelique

Zo… ik heb nu mijn eerste rustpuntje sinds het middaguur…. maar juist wel lekker, bezig zijn ;) Heb ook nog voor de buren erbij gekookt. Die belden net toen ik met de chilli bezig was… dus vanavond ook voor hun een grote bak mee ;)

Neuh… zou niet met je willen ruilen. In ieder geval hoef ik op zondagmorgen niet vroeg mijn bed uit voor die dames van jou :D

• consuminderaar

Zo'n werkslaaf wil ik dus nooit worden. Het is toch niet normaal meer om om vier uur op te staan. Je leven gaat volledig aan je voorbij en je komt slaap tekort. Een sociaal leven valt er ook niet meer op na te houden!

• Paul

vertel wat meer over jou sociale leven.

• Martini

Heerlijk hoor zo'n dag, ik kan daar ook echt van genieten vooral als je aan het eind van de dag tot de conclusie komt dat je helemaal niks hebt gedaan maar er wel van hebt genoten. Consuminderen op MOETEN is zo gek nog niet!

• Martini

Als je je slaaptijden aanpast aan je werktijden kom je geen slaap tekort hoor, gwoon wat vroeger naar je bed als je er vroeg uit moet. Er zijn genoeg mensen die onregelmatig werken en die nog een uitgebreid sociaal leven hebben, het is maar net waar je zelf je prioriteiten legt.

• Beheerder

Dus dan komen mijn man en ik die wisseldiensten werken volgens jou ook slaap te kort? Dacht het niet. de dagen dat een van ons vroeg op moet gaan we gewoon wat vroeger naar bed. Wij houden in elk geval rekening ermee dat wij minimaal 7 uurtjes slaap genieten en max is als we vrij zij dan slapen we iets langer door. Maar na 9 uur geslapen te hebben zijn we echt klaar wakker.