China zet grote stap voorwaards!

• Marieke

China mag wel eens een grote stap voorwaarts zetten met het dierenwelzijn, schandalig hoe ze daar met dieren omgaan, honden en katten en andere dieren worden levend gevild:(

Ik probeer zoveel mogelijk producten uit China afkomstig te boycotten, kl*teland!

• maria

Intussen profiteren wij in het rijke westen graag mee van de milieuvervuilende goedkoop producerende industrie in China.Voor hoeveel euro's goedkoop vuurwerk uit China hebben we hier maar weer de lucht ingeschoten? En hoeveel goedkoop speelgoed gaven we onze kinderen met Sint en Kerst?

Maria

• Marieke

Dat zeg ik dus, boycotten die handel, als er made in China op staat laat ik het lekker in de winkel liggen.

Ik heb geen kinderen, maar mijn nichtjes en neefjes krijgen van mij kadootjes uit de wereldwinkel of zelfgemaakt houten speelgoed.

Vuurwerk, daar doen wij niet aan, voor mijn dieren een hel, al dat geknal en de rotzooi die nu nog op straat ligt van mensen die te beroerd zijn om het op te ruimen, daar wordt ik ook niet echt vrolijk van, bovendien vind ik het zonde van het geld.

• Beheerder

Wij gebruiken boodschappen tassen. En de plastik tasjes worden als we die mee nemen hergebruikt voor de keukenafval of de toiletprullenbak.