Staan er eetkamerstoelen van ons gratis af te halen op mp, ik hoef er niets voor en als ik er iemand een plezier mee kan doen, dan graag. Krijg ik een mailtje van iemand die ze graag wil hebben en mijn telefoonnummer vraagt en zegt “dan bel ik wel in de auto als ik met de baby onderweg ben”.
Ik dus terug gemaild en gezegd dat ze uit moet kijken met in de auto bellen en zeker met een bay, bedoelde daar niets verkeerds mee, gewoon een waarschuwing uit een goed hart en ook nog dat ik nooit aan vreemden mijn telefoonnummer geef want je weet nooit welke gek ermee aan de slag gaat of wat dan ook. We hebben e-mail en dat is wat mij betreft voldoende om te communiceren.
Krijg ik me toch een mailtje terug dat ik een smerige snotaap ben en waar ik me wel niet mee bemoei, dat ze dat zelf wel uitmaakt en dat ik de stoelen in mijn reet kon steken. En dat als ze geen tel.nummer zou krijgen ze wel eens naar Timboektoe gestuurd zou kunnen worden. Ja tuurlijk, als je een mobiel nummer hebt van iemand dan weet je precies waar iemand woont, tjonge wat een doos zeg.
Zo zie je maar, bied je iets gratis aan en dan zo'n ondankbare hond aan de mail. Heb de neiging de stoelen eraf te halen en ze naar de stort te brengen