OT: ondankbaarheid

• Nicole

Ja erg hè, ik zou het niet in mijn hoofd halen om zoiets te zeggen als ik iets mocht ophalen voor nop. Het verhaal had nog een staartje, ze zou me wel eens even komen opzoeken :D:D:D moet ze wel weten waar ik woon :+

Maar fijn joh zo'n mooie prullenbak, die zijn echt gigaduur en jij hebt mazzel. Heb je hem ook van mp?

• Nicole

Die is hier niet om aan te zien, dat is echt een uitdragerij :(

• Nicole

Dank je Tries, goed idee van je. Ik ga zo eens kijken.

• Nicole

O ja dat is ook een idee, dank je Nina.

• christa

wilde ik ook zeggen breng het naar de kringloop winkel

• BennieMak

Wat je zegt…

Je hebt er honden bij! Jaren geleden vroeg hier iemand eens een tip, ik meen over dat haar zoontje het bij 20 graden koud had. Dus gaf ik de tip om dan een wollen trui voor hem aan te schaffen. Toen begon het met hoe ik het in mijn bol haalde om dat voor te stellen omdat haar zoontje niet tegen het prikkelen van een wollen trui kan, en dat hij met een wollen trui niet meer geaccepteerd zou worden door zijn vrienden, en het eindigde met dat ik bedreigingen geuit zou hebben haar zoontje na schooltijd op te wachten.

• Nicole

Tja, het is wat hè?

• Tries

zeer overdreven reaktie zeker weten hoe wel ik het eens moet zijn dat een wole trui erg prikt ik trek hem ook zeker niet aan maar heb wel een heerlijke warme vest van dat vlies…

Tries

• Tries

ohhh ja ook nog gekregen, anders heel vaak bij de kruitvat te koop voor 7,50

Tries

• Beheerder

zet hem anders op de paguina gratis af te halen of zo iets.