oke ik hou van zonnebloemen . . , vlinders , dat mag er op . Van bloemen ga ik ( sommige) van niezen. dus die wil ik ook niet op het graf.
En wat zal het voor ons , consuminderaars , worden dan….
Een smaakvol stilleven van een fles azijn, een mandje wasknijpers en de lidmaatschapskaart van de bibliotheek?. Misschien valt er nog iets moois te vouwen van de weekaanbieding van de Aldi of iets fraais samen te stellen bij de kringloop.
Ik wil in ieder geval wel een randje van nee/nee stickers om de deksel en een roze plastic spaarvarken er boven op.
Mijn fantasie gaat aan de loop, ik zie het al voor me.
Ik zag laatst wel iemand die alvast een eigen kist had gemaakt. Heel geen gek idee trouwens. Bij leven kun je dat ding gebruiken als opbergruimte: rechtop als een kast, na overlijden planken eruit, klaar.
Of als soort dekenkist waar je de stofzuiger in kan opruimen en de reservedekens voor in de winter. Kun je er ook nog op zitten als bankje. .
Kun je hem ook leuk aanpassen in je interieur: in een brocantehuis een lekker gewhite-washed exemplaar en in een koloniaals huis een teakhouten kist.
Ik zie het helemaal zitten….
Nina
Je ziet het prima liggen:D:D
Als ik een ruime schuur had ,ging ik zelf aan de timmer.
Eerlijk gezegd lijkt me dat wel wat.
Waar jij het over hebt dat heb ik ook gezien ,echter dat vind ik weer te .
Om in je kamer te zetten dan,k geloof ok niet dat mijn gezin dat prettig zou vinden.
Als dekenkist gebruiken is een goed idee
Maar wat ik zeg ,had ik de ruimte dan zou ik dat wel willen,de regie in handen houden zoveel en lang ik zou kunnen.]
Eentje van afval hout of steiger planken [een voordeel de spijkers kun je laten zitten
Mijn zus maakt prachtige stukken met natuurmatrialen die mag dan eenkrans maken
De kist van Jan Wolkers vond ik ook mooi ,gewoon hout zonder fratsen.
Vervolgens zou ik dan wel een mooie urn willen hebben ,het liefst gemaakt door de kunstenares Ans Smit
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?