Make-up

• Annelies

Die Carla was te gast bij Ivo Niehe

Een soort Femme Fatale !!

• Marieke

Bij mij is het heel makkelijk, ik verdraag geen makeup, douchegel en bodylotion koop ik ook bij de Hema, dierproef en gifvrij en vreindelijk geprijst, ik ga ik keer in de 6 weken naar de kapper voor 20 euro(alleen knippen, wassen doe ik zelf en fohnen vind ik niet prettig).

Ik heb wat grijze plukjes maar ik krijg een zere hoofdhuid van een spoeling of verf.

Bij de Bodyshop kom ik niet meer sinds het is overgenomen door LÓreal(dierproeven)

Ik ben dus best wel goedkoop in onderhoud:) de enige luxe die ik mijzelf gun is af en toe lekker in bad met Kneipp bruistabletten, heeerlijk!

• Beheerder

De kapper hier komt bij mijn man niet aan te pas. Hij doet het allemaal zelf met de tondeuze alleen help ik hem bij het uitscheren van zijn nek.

Voor wat mijn dochter en mij betreft gaan we wel naar de kapper maar dan voor een knipbeurt dochterlief gaat 1x per kwartaal knippen en ik ga 1x per kwartaal knippen en verven. De rest wassen, drogen, inrollen,stijlen, föhnen, ontkroezen etc etc etc doe ik allemaal zelf.

Dus de kosten voor de kapper valt op jaar basis heel erg mee

Makeup hier thuis is crempjes voor iedereen verder voor onze dochter lipgloss en voor mij mascara, oogpotlood en lippenstift. de oogschaduw daar doe ik niet zoveel mee omdat ik het bewerken ervan een kriem vind en er ook niet zo goed mee ben in het combineren van kleurtjes etc. dus wil ik een keer met meer makeup weg dan ga ik naar mijn buurvrouwtje die visagiste is en laat haar mij opmaken.

• nicole

Wie is dat :?

• Beheerder

nicole schreef:

>

> Wie is dat :?

Wie bedoel je Nicole?

Sarkozy?