cadeau....

• Frans Rutten

Jah, nu snap ik het!!!!! Het was een typfoutje.

En jij was lekker bezig met dat 10daagse kraampakket, toen je overvallen werd met een voorstel tot een bepaald cadeau. Ja, dat is niet leuk.

Ik zou het toch geven en dan erbij zeggen dat je er al mee bezig was en bijna af had.

Dan kan je later nog bij de doop iets speciaals doen in overleg met je man die peetoom wordt.

• Angelique

:D Het enige wat mijn man en ik overleggen, als het om cadeaus gaat, is dat hij òf mee gaat, òf niet. Zelfs in de winkel bemoeit hij zich er nog niet mee. Hij laat het gewoon altijd aan mij over en dat was ook dit keer de bedoeling.

Maar ik hoeef nog maar 1 cadeautje (even afwachten of het een meisje of jongen wordt) en dan is het klaar :)

• Angelique

Typfoutje… dat krijg je als je te vlug wilt :D

Maar de meesten begrepen het (geloof ik) wel, aan de reactie's te zien.

• Margriet

Wij (mijn zusje en ik) zijn ook bezig met een kraammand voor een ander zusje.

Hartstikke leuk om te doen. Ik vond het zelf ook leuk om te krijgen, het staat zo feestelijk.

We hebben wel even geinformeerd bij zwanger zusje of er nog wensen waren (is 2e kindje, ze heeft al veel) en daar hebben we ook wat van ingewilligd. :-) Verder is alles een verrassing voor haar en haar man.

Leuke ideetjes: Een klein flesje cognac voor de kraamheer (of een heel mooi verpakte sigaar als grapje uiteraard), heerlijke theemix die goed is voor je nachtrust of met lekkere kruiden die goed zijn voor het zog ;-), heerlijke Weleda producten voor baby, op dag 4 ongeveer een mooi pak tissues (kraamtranen).

Overal een lief briefje bij of een grappig briefje.

Lekker je kraammand geven. Doen wij het ook. Gr. Margriet.

• Babette1975

hahaha kan gebeuren hoor.

Is ook geen ramp hoor.

Gr Babette

• nicole

Na alles wat ik in de loop van de tijd gelezen heb over jouw schoonfamilie kan ik maar 1 ding zeggen, een schop onder hun kont moeten ze hebben. Ze bemoeien zich werkelijk overal mee en nooit is iets goed.

Doe wat je zelf wilt en trek je niets van ze aan, je bent niet met hun getrouwd maar met hun zoon en dat hebben ze nog niet helemaal door geloof ik, ze willen altijd de dienst bij jullie uitmaken.

Als ik zulke schoonouders zou hebben dan wist ik het wel :(

• Angelique

Maar het is wel de familie van mijn man.

Als iemand die keuze moet maken, dan is hij het en verder doe ik gewoon mijn eigen ding. Ik ben niet iemand die volgens andermans regeltjes leeft. Voor hen mss ook niet altijd even leuk ;)

En niet mijn hele schoonfamilie is zo vreselijk, hoor.

Ik heb ook nog een fantastische schoonzus, zwager en een geweldig neefje en nichtjes. Voor hen (en mijn man) wil ik wel af en toe “braaf” zijn ;)

Maar weet je, na al die moeite komt het soms hard aan… die kraammand van hun eerste kind viel ook heel goed in de smaak. Bovendien hebben ze de hele babykamer van ons gekregen. Als het petekind meer zou moeten krijgen, wat is dan het volgende, een auto op zijn/haar 18e :?

• Angelique

Ik heb die lavendelbadschuim van zwitsal gekocht en verzorgende lotion van zwitsal “voor mama”.

Die kruidenthee ga ik ook even ophalen, bedankt voor de tip :) Dat hebben ze vast bij de Tuinen, denk ik? Waar hebben jullie die thee gekocht?

Dat flesje drank (zal ook wel in meer soorten verkrijgbaar zijn) daar ga ik ook nog eens even voor op pad :)

• Margriet

Die thee kopen we bij een speciale koffie en theewinkel. (Simon Lévelt) Die heeft zoveel keus en pakt het ook zo mooi in.

De sigaar komt ook van de sigarenboer, in een mooie koker en met 2 berkenhoutjes erbij om hem aan te steken. (dat schijnt te moeten :-))

Dus wel kleine kadootjes maar met zorg uitgezocht en ingepakt. (het oog wil ook wat)

De kadootjes zelf gaan in een grote witte mangelbak, dat is eigenlijk ook een kadootje. Als hij leeg is, kunnen de luiers erin, staat lekker fris.

Gr. Margriet.

• Angelique

Ik heb zo'n grote tas gekocht, die je aan de box kunt hangen. Daar kan tzt al het speelgoed in. En nu de kraamcadeautjes ;)

Die tas is in de kleur limegroen (hebben ze ook veel assecoires van in hun kamer) en de cadeautjes zijn ook ingepakt in die kleur inpakpapier.