jammer geld... carnavalskleding

• Ma Molton

Over carnaval gesproken, dit jaar zijn Wilderspruiken de grote favoriet, nou daar durf ik niet mee door Slotervaart te lopen.

Ma

• maria

…..Ik doe voor hen net alsof ik het héél erg leuk vind …..

je moet tegenover kinderen nooit “doen alsof”, dat alleen al maakt, dat ze het zelf ook niet leuk vinden.Kijk eens naar die trotse gezichtjes als ze daar als prinses of tovenaar wat rondstappen en wees blij dat ze op zo'n manier pret kunnen hebben!!I

Maria

• maria

O, leuk! En dan een masker met duidelijk arabische trekken eronder en/of zo'n jurk!:D

Maria

• Angelique

Dat schreef ik toch ? :)

Ik ben blij voor hen als ze daar mooi verkleed staan.

Ik doe alsof ik Carnaval leuk vind. Dan hebben zij daar een beter gevoel bij. Als ik daar chaggerijnig ga staan kijken (omdat ik er een hekel aan heb) is dat voor hen ook niet leuk.

Maar dat is niet de issue, hier.

Of ik het nu wel of niet leuk vind… het is en blijft zonde van het geld.

• Angelique

:D Ja, die zag ik gisteren ook liggen ;)

• K@rin

Angelique schreef:

>

> Dat schreef ik toch ? :)

> Ik ben blij voor hen als ze daar mooi verkleed staan.

> Ik doe alsof ik Carnaval leuk vind. Dan hebben zij daar een

> beter gevoel bij. Als ik daar chaggerijnig ga staan kijken

> (omdat ik er een hekel aan heb) is dat voor hen ook niet leuk.

Je kunt nog zo je best doen met je “doen alsof”. Kinderen voelen je haarfijn aan!

> Maar dat is niet de issue, hier.

> Of ik het nu wel of niet leuk vind… het is en blijft zonde

> van het geld.

Zo is het hele leven: zonde van het geld ;) Als je maar lol hebt……..

• Angelique

K@rin schreef:

>

> Je kunt nog zo je best doen met je “doen alsof”. Kinderen

> voelen je haarfijn aan!

>

Ik doe wel mijn best om mijn afkeer te verbergen…

Maar begrijp me niet verkeerd. Wanneer zij zo mooi verkleed zijn en ik zeg dat tegen hen, dan meen ik het wel, hoor. Ik vind het gewoon echt een kinderfeest. Ik vind het ook wel leuk dat zij zich verkleden, maar dat vinden zij zelf niet leuk. De jongste trouwens wel. Dat is best een feestbeest, maar dan vooral in een groep. Alleen vindt ze er niet veel aan. De oudste 2 vinden het vreselijk.

Ook de polonaise… staan ze altijd aan mij vastgeklemd. Lawaai, te druk, etc.

Eenmaal in hun klas, hebben ze daar geen moeite meer mee.

Ik heb net nog eens die kleding zitten bekijken… de meiden gaan dit jaar als “Spaanse meisjes”…. rood met zwarte stippen, veel roezels. Zwarte haren, rode lipstick en rode nagellak…. wordt wel wat ;)

>

> Zo is het hele leven: zonde van het geld ;) Als je maar lol

> hebt……..

Zo is het maar net ;)

• swaney

Laat hem in gewone kleding naar school gaan. Het interesseert jongens van een bepaalde leeftijd echt niet meer. Onze zoons vonden er op een gegeven moment ook niets meer aan. Mijn neefjes waren het ook snel zat. Dus hij is echt geen uitzondering.

• Alie

Je kunt het toch inleveren bij de carnavalsvereniging, en dan van de opbrengst iets nieuws maken, kinderen moeten meedoen das normaal in plaatsen waar er carnaval gevierd worden, ach mooi toch, Alaaf!

• Nel

Voor maar 4.95 ….ga zeker kopen voor me kleinkinderen