jammer geld... carnavalskleding

• Beheerder

Wij doen het zo binnen de familie. Een heeft een grote zolder met diverse kasten. Daar zitten alle kanrnavals kleding stukken en toebehoren in. Wanneer er weer wat nieuws gehaald wordt door wie dan ook en ze hem niet meer willen gaat het naar mijn schoonzusje die bewaard alles e wie eens wat nodig heeft kan daar gaan rommelen.

Het is een prima oplossing en vaak hoef je niks erbij te halen. We noemen dat kamertje dan ook een mini kringloop

• Beheerder

Verder neem ene kijkje bij de kringloop daar zit altijd wel iets tussen.

Onze dochter houd niet van die verkleed partijtjes. Ze vind ons gek en een stelletje malloten die gek verkleed willen gaan. Ik verzin wel wat bij elkaar of ga kijken bij mijn schoonzus als we wat nodig hebben. We hebben dit jaar met haar in 2 winkels gespecialiceerd in karnavals spullen gekeken en ze is met niks eruit gekomen. dan vond ze het stom dan was het daar loop ik niet mee. Ik sta daar mee voor paal etc etc etc.

Heb toen boos tegen haar gezegt dat ze het maar zelf moet uitzoeken en niet op het allerlaatste moment mij met haar probleem moet lastig vallen want ik wil en ga niet stressen. Uiteindelijk probleem opgelost. ze is akkoord gegaan om een oude jeansbroek op te fleuren met speciale verf/ stiften zo ook een T-shirt en haar per die bekleed ze met alle buttons ( ze spaart die) Ze is dan wel verkleed maar toch niet helemaal verkleed.

Ik en tieners begrijpen gaat echt niet daar dit kind absoluuut niet op haar ouders en grootouders lijkt voor wat betreft gek doen.

• K@rin

Ze is nu op een leeftijd, dat heel veel stom is.

Gaat vast wel een keer over Linda ;)