Op zaterdag meestal uitgebreid en wat luxe maar vaak op zondag brood met soep, of brood met vis of shoarma. In elk geval wat snel en makkelijk is, door de week eten we altijd gezond.
Op vrijdag altijd patat met … van alles erbij.
groetjes Margreet
Bij ons geldt dat vooral voor de zondag.
Dan eten wij heel erg uitgebreid. Dat is zo ongeveer de enige dag dat we met zijn allen aan tafel zitten.
Zaterdag's ook, maar dat is tevens de opblijfavond van de kinderen. Omdat er dan wel lekkere dingen op tafel staan, eten we iets simpeler
Doordeweeks eten wij gezond en gevariëerd.
'Met zijn allen aan tafel zitten' is hier niet aan de orde, want ik woon alleen, hoewel de 9 katten uiteraard ook wel eens aan (op ;-)) tafel zitten. Maar de zondag is wel het meest geschikt om eters uit te nodigen. Meestal maak ik zaterdag het hele huis schoon, en dan kook ik ook uitgebreider (en soms meer, om in te vriezen, hoewel ik maar weinig vriesruimte heb) dan door de week. Als er zondags mensen komen eten kan ik 's avonds nog boodschappen doen.
Door de week maak ik makkelijke dingen, die vooral snel klaar moeten zijn, of ik warm wat ingevroren soep op. Of ik eet brood met kaas, ei, tomaat, paprika etc. Het hoeft tenslotte niet in een pan gezeten te hebben om gezond te zijn. :-)
Ik heb iedere vrijdag “eters”.
Mijn ouders komen altijd en mijn moeder past dan op mijn jongste dochter.
Mijn oudste (zoon) is dan met opa aan het klussen of ergens aan het rommelen.
Mijn dochter, Daphne gaat dan altijd mee, wanneer ik les aan het geven ben.
Na de tijd kook ik. Meestal is dat zoiets als erwtensoep, chilli con carne of nasi…
Gisteren at mijn broer mee… altijd een uitdaging, want hij is chef kok
Maar het eten van zijn zus valt over het algemeen goed in de smaak
9 katten, Channah??
Ik was vorige week bij iemand die er ook zoveel had… persoonlijk heb ik meer met honden (ik heb er 3) maar katten zijn ook erg gezellig… en eigenzinnig (daar houd ik wel van )
Tot eind april 2007 waren het 10 katten, Angelique. Poes Emma is toen gestorven, bijna 18 jaar.
Ik had overigens toen ik ‘op mijzelf ging’ gedacht dat ik mijn hele leven met slechts 2 poezen zou wonen, maar ja, dat liep anders. Er kwamen allemaal noodgevallen op mijn pad, en zeg dan maar eens nee. Ik consuminder dus niet op poezen! ;-)
Honden vind ik ook lief, maar ik kan niet zo goed tegen die aan- en afhankelijkheid. Daar kan ik bij kinderen ook niet tegen, dus daarom heb ik zowel geen kinderen als honden.
Ik heb minstens 1 x per maand een oudere vriendin (bijna 82) te eten. Dan kook ik vrij uitgebreid, en dat is nog best moeilijk, want ze is nogal kieskeurig en lust niet veel. Champignons en andere paddestoelen vindt ze eng: ze kunnen wel giftig zijn! ;-) Maar zij kookt echt nooit voor zichzelf, dus ik maak dan altijd gigantisch veel, zodat zij weer een aantal maaltijden vooruit kan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?