anti rimpelcreme ALDI

• rob

Gewoon uiercreme ( geen uierzalf ) gebruiken en je hebt nauwelijks last van rimpeltjes.

• Paul

lachrimpeltjes zijn niet zo erg. :-)

• rob

Nee, en die heb ik gelukkig wel.

Marlies

• Annelies

Ik ben 61 en gebruik nooit anti rimpelcreme

Heb er ook niet veel dat scheelt

< Maar ik vind ook dat het bij ouder wordt hoort

• Channah

Ik ben 60, en gebruik ook geen antirimpelcrème. Nooit gedaan ook. Net als jij ben ik gezegend met een bepaalde huid- en botstructuur waardoor ik bijna geen rimpels heb. Natuurlijk is alles niet meer zo glad ls toen ik 18 was. Het zit i de familie: de zussen van mijn vaderwaren tot op hoge leeftijd - 90+ - vrijwel rimpelloos.

• Alie

het geheim van “”geen rimpels “”is overwicht kweken, een dunne vrouw heeft eerder last van rimpels!

• jabevi

lukt bij mij aardig :(

Jabevi :)

• Channah

Dat is ook zo'n fabeltje dat waarschijnlijk ontstaan is doordat als dikke mensen fanatiek gaan lijnen er nu eenmaal te veel huid overblijft op de plekken waar het vet heeft gezetten. En ja, dat gaat rimpelen en/of lellen en vellen vertonen. Zoals gezegd heb ik maar heel weinig rimpels terwijl je bij een lengte van 1.67 en een gewicht van 60 kg toch niet bepaald van overgewicht kunt spreken.

• travel

Ik heb weer met grote verbazing zitten lezen hoe iedereen reageert op een simpel tipje…

Waarschijnlijk heeft alleen Alie de strekking begrepen n.l laat je niet verleiden door een dure verpakking, lekker luchtje en mooie verhalen. MAW laat je geen geld uit je zak kloppen.

Channah en Annelies ; we zijn het er overeens dat rimpels niet te vermijden en voor een deel genetisch bepaald zijn.En lachrimpels bij ‘het leven’ horen.

Channah; waarom betrek je toch altijd alles zo op jezelf? Wie interesseert het nou hoe jouw huid er op jouw leeftijd uitziet? Waarom toch altijd die zeer uitvoerige informatie over je persoonlijke wel en wee? Doen anderen toch ook niet? Ik begrijp dat nooit zo goed. Maar dat zal wel aan mij liggen. Wat ik wel waardeer is je opmerking over de dierproeven. Heb er verder geen verstand van , maar is goed om te weten.

Marieke; deze creme is uitvoerig in Duitse laboratoria getest en goed bevonden . Dus met die gifstoffen zal het wel meevallen.

• Marieke

Ja, in een Duits laboratorium op dieren:(

En de Aldi en Lidl staan berucht om de gifstoffen in cosmetica, zie de babydoekjes :(

Dit is een discussieforum waarbij je je eerlijke mening mag zeggen en kritiek mag leveren over produkten e.d en dat doe ik ook.

Maar gebruik het gerust hoor, ik hou je niet tegen, al zal ik het niet kopen, maar ja, sommige mensen kunnen niet tegen kritiek helaas….